Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppstart

VegardAnker

New Member
Hei, jeg er ny registret på dette forumet, men har inntrykk av at det er mange glupe hoder her inne som kanskje kan hjelpe meg.

Jeg er midt i en prosess om å lansere en ny tjeneste som heter Bedriftskalendern. Denne tjenesten er hovedsakelig tenkt for små selvstendige næringsdrivende for å spare tid og gi litt bedre oversikt i hverdagen.

Kan dere ta en titt på nettsiden vår å komme med tilbakemeldinger om deres synspunkt når det kommer til hva tjenesten går ut på og innholdet i denne? nettsiden er www.bedriftskalendern.no. Setter stor pris på konstruktiv tilbakemelding :D
 

Stoppet

Banned
Synes det blir litt rotete og uoversiktlig. Jeg synes teksten er stor og vanskelig å lese, hverfall på en vanlig skjerm.

Og så når det gjelder tjenesten: Hvorfor vil noen betale for dette som er gratis hos både Google og Microsoft?
 

I_ndex

Member
Hei, velkommen!

Sitter nå på en laptop og sliter veldig med å få en fullstendig oversikt når det gjelder både tekstboksene og kalenderen. Hadde nok nedjustert tekststørrelsen og optimalisert nettsiden mer mot mindre skjermer og at den brukte plassen mer riktig.

På selve forsiden ville jeg nok tatt et mer relevant bilde til produktet, kanskje et bilde av et kontor og et skjermutklipp av selve produktet på høyre side. (Liker at du har tydelig Call-to-Action med kontrast). Under selve banneren burde du nok plassere alle tekstboksene på linje og nedjustere tekststørrelsen kraftig. Ville nok endret farge på footeren for å markere et tydeligere skille.
 

Steve Cash

Medlem
Jeg la merke til du har satt innleveringsfrist på en a-melding til en lørdag. Riktig er første virkedag når fristen faller på helg eller helligdag.

Jeg må innrømme at heller ikke jeg ser noe poeng i å betale for en slik tjeneste. Dette er å få gratis enten det gjelder datoer jeg trenger som regnskapsfører eller andre datoer. Avtaler legger jeg inn i kalenderen på telefon, PC og nettbrett.
 

barentshavet

Active Member
Jeg synes dessverre at det var en veldig lunken presentasjon av produktet ditt og jeg må ærlig innrømme at jeg heller ikke ser potensiale i kun en kalender, men om du kan utvide produktet og etterhvert tilby flere tjenester så kan det jo hende det vil falle i smak hos noen... Men som sagt, KUN en kalender ligger det nok veldig liten business i vil jeg tro :)
 

VegardAnker

New Member
Synes det blir litt rotete og uoversiktlig. Jeg synes teksten er stor og vanskelig å lese, hverfall på en vanlig skjerm.

Og så når det gjelder tjenesten: Hvorfor vil noen betale for dette som er gratis hos både Google og Microsoft?
Takk for tilbakemelding, dette er noe jeg trolig kommer til å endre. Hvilken del mener du er gratis hos Google og Microsoft?
 

VegardAnker

New Member
Hei, velkommen!

Sitter nå på en laptop og sliter veldig med å få en fullstendig oversikt når det gjelder både tekstboksene og kalenderen. Hadde nok nedjustert tekststørrelsen og optimalisert nettsiden mer mot mindre skjermer og at den brukte plassen mer riktig.

På selve forsiden ville jeg nok tatt et mer relevant bilde til produktet, kanskje et bilde av et kontor og et skjermutklipp av selve produktet på høyre side. (Liker at du har tydelig Call-to-Action med kontrast). Under selve banneren burde du nok plassere alle tekstboksene på linje og nedjustere tekststørrelsen kraftig. Ville nok endret farge på footeren for å markere et tydeligere skille.
Kjempe bra! Dette tar jeg til etterretning. Fint å få andres synspunkt :)
 

Steve Cash

Medlem
Du mener stavemåten "kalendern" Rune? Det la jeg ikke merke til, men når jeg søker etter kalernder i Google så vil jeg i alle fall ikke stave det slik, det kan ikke vøre så heldig.
 

VegardAnker

New Member
Jeg synes dessverre at det var en veldig lunken presentasjon av produktet ditt og jeg må ærlig innrømme at jeg heller ikke ser potensiale i kun en kalender, men om du kan utvide produktet og etterhvert tilby flere tjenester så kan det jo hende det vil falle i smak hos noen... Men som sagt, KUN en kalender ligger det nok veldig liten business i vil jeg tro :)
Takk for tilbakemeldingen! Jeg har vært usikker på selve presentasjonen selv også, så dette er noe jeg absolutt kommer til å jobbe med, har også mange ideer til utvidelser av tjenesten videre. Men, det er ikke selve kalenderen vi selger, men varslingstjenesten som omhandler datoene. Kommer dette dårlig frem syntes du?
 

VegardAnker

New Member
Jeg la merke til du har satt innleveringsfrist på en a-melding til en lørdag. Riktig er første virkedag når fristen faller på helg eller helligdag.

Jeg må innrømme at heller ikke jeg ser noe poeng i å betale for en slik tjeneste. Dette er å få gratis enten det gjelder datoer jeg trenger som regnskapsfører eller andre datoer. Avtaler legger jeg inn i kalenderen på telefon, PC og nettbrett.
Må tilstå at ikke alle datoene er korrigert for ukedag ennå, dette vil bli endret. Takk for tilbakemelding :)
 

VegardAnker

New Member
Du mener stavemåten "kalendern" Rune? Det la jeg ikke merke til, men når jeg søker etter kalernder i Google så vil jeg i alle fall ikke stave det slik, det kan ikke vøre så heldig.
Nei, dette har også vært en bekymring for oss. Hovedgrunnen er rett å slett at bedriftskalenderen.no var opptatt :).
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Du mener stavemåten "kalendern" Rune?

Ja.
Kan du utdype det? Har vi stavet feil en plass?

Ja, kalendern er ikke korrekt norsk.

Nei, dette har også vært en bekymring for oss. Hovedgrunnen er rett å slett at bedriftskalenderen.no var opptatt :).

Den bekymringen bør dere ta på største alvor.

Det er ingenting som heter "kalendern" i korrekt norsk skrivemåte, ei heller om man setter sammen to ord til "bedriftskalendern". For meg utstråler det amatørarbeid, som det dessverre vil gjøre (for meg) på enhver side med stavefeil, masse grammatikkfeil, feil språk osv. Mulig jeg er flisespikkete.

Synes det er "slapt" å bruke som begrunnelse for feilstavelsen "bedriftskalendern" at "bedriftskalenderen" var opptatt - finn på noe bedre davel!!!
 
Topp