Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Outsource Facebook-postinger uten risiko for at de tar over siden?

Driver å eksperimenterer en del med Facebook, og det er veldig spennende. Helt utrolig med muligheter, men det tar litt for mye av tiden min. Slo meg at jeg kanskje kunne ha ansatt en eller annen inder eller pakistaner og få dem til å poste på heltid, men om jeg gjør dette, er det jo ingen som hindrer dem i å overta hele bissnissen?

Det samme gjelder for øvrig nettsiden som følger med Face-siden - å ha noen til å poste der med jevne mellomrom hadde jo vært gull, men er det noen måte å få til dette på uten at de hijacker hele greia?
 

Tony J

Alle skal få
Nei de kan ikke ta over siden din. Du er hovedadmin på din egen side. De kan selvsagt ødelegge litt, men du har overtaket dersom du opprettet siden fra start av. Du kan tillegge de forskjellige adminroller alt etter som hva du ønsker at de skal gjøre.
Ønsker du at de kun skal skrive nyheter og poste ting så kan du adde de som "innholdsskaper".
 
Om du skal ha noen til og sitte med google translate for å lage poster. Blir det jo for jalla jalla preg på hele greien.
Ellers viss du skal sitte og gi beskjed om hva som skal legges ut. Så tar det vel ikke så mye mer tid om du legger det ut i forhold til at du sender ting på mail for eks.

Eller hva med og få en av tilhengerene til og hjelpe deg helt gratis.
 
Skal gi beskjed om hva som skal legges ut ja. Men har ikke tid til å drive å poste på jevn basis sjøl.

Hmm ikke dumt det med tilhengerne. Får se hva jeg gjør med akkurat den.. :)

Takker for alle svar, det hele ble nå litt klarere i huet mitt. Takktakk.
 
Topp