Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oversatte, norske mailfiler til prestashop

picxx

Well-Known Member
I prestashop er det en god del som ikke er oversatt i den norske oversettelsen man kan laste ned hos prestashop, deriblant alle mailsfilene, som er ganske tidkrevende å oversette.
Jeg har oversatt de fleste av disse (noen få mangler oversettelse) og også lagt ved en lang.php fil slik at titlene i mailene som blir sendt ut er norske.

Legger ved zipfila her i posten.
For å innstallere dem er det bare å gå til /mails/no og overskrive alle filene som ligger der.
 

Vedlegg

  • no.zip
    27,6 KB · Sett: 101

LeneK

New Member
takk for oversettelsene. Så gode!

Jeg lurer på har du noen tips om hvordan å legge ved en til PDF fil, Angrefristskjema, til Orderbekreftelse mailen?

Jeg er helt nybegynner og prøver å sette ting sammen for å åpne nettbutikk, men synes det er spennende med Prestashop.

Jeg driver med interiør.

hilsen, Lene
 

picxx

Well-Known Member
Hei LeneK.

Jeg er ikke 100% sikker, men tror jeg har vaert borti dette spoersmaalet paa forumet til prestashop. Tror det er flere enn kun norge som har slike bestemmelser, saa lurer paa om det ikke finnes en modul der gitt.
Kanskje du kan stille spoersmaalet paa forumet til prestashop, og begynner de aa tulle paa fransk er det bare aa forkynne at du spiser ikke frosk....
 

kongen

kongemedlem
Jeg lurer på har du noen tips om hvordan å legge ved en til PDF fil, Angrefristskjema, til Orderbekreftelse mailen?

Kan du ikke bare laste PDFene opp til nettbutikken/webhotellet ditt og så legger du inn linker til PDFene i eposten/ordrebekreftelsen?
 

picxx

Well-Known Member
Kan du ikke bare laste PDFene opp til nettbutikken/webhotellet ditt og så legger du inn linker til PDFene i eposten/ordrebekreftelsen?

Ifoelge oven skal vel angrefristskjema medfoelge ordren og daholder det ikke med en link.....pdf filen maa foelge med i mailen.
Mulig jeg tar feil, men tror dette har vaert diskutert tidligere ogsaa.
 

LeneK

New Member
Angrefristskjema

Jeg funnet ikke noe bedre løsning enn å sende en manuell epost med vedlagt Angrefristskjema... foreløpig. Det er en liten firma i Bergen som tilbyr fikse dette ganske billig, men jeg venter litt og ser hvordan d går.:)

stylehouse - Stylehouse
 
Sist redigert:
Topp