Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oversette fra norsk til polsk?

hansson

Langveisfarende
Er interessert i å finne ut hva vi bør betale for å få oversatt en nettside med ca. 7400 ord fra norsk til polsk.

Det er altså lovlig å komme med diskusjonsinnlegg i denne tråden :)

Vi har fått litt ymse tilbud, men aner ikke hva som er normalen. Hvis det er noen her som kan ta en slik jobb, så meld fra i tråden og send meg info med pris og tidsbruk på PM.
 

spikre

peterhamre.no
Den "tekniske" jobben betyr også noe. Er teksten i et word-dokument, slik at han kan skrive teksten rett av i et nytt dokument på polsk? Eller må han inn i HTML-koden for endre? Eller er det en slags lang-file slik at en må være obs på spesialtegn? Det tror jeg vil være avgjørende for prisen.
 

hansson

Langveisfarende
Jeg ser for meg at oversetteren går på nettstedet og ser på de norske sidene for å få med seg konteksten. Tror det er mer effektivt enn at vi leverer et word-dokument. Men det er godt mulig denne metoden blir dyrere. Det laveste tilbudet vi har fått til nå er på ca. 9900 kroner. Det med at en amatør kanskje kan gjøre feil når det gjelder fagspråk må vi tenke på, så hvis det tilbudet kommer fra en proff så er det sikkert en grei pris (ikke jeg som kommuniserer med oversetterne).
 
Topp