Kjapp og trygg hosting for Wordpress

På hvilken side ligger min nettside ved søk på gitte nøkkelord?

Tony J

Alle skal få
Jeg har tidligere spurt om dette i en annen person sin tråd men ønsker å gjøre dette til en egen tråd.

Jeg ønsker å finne et verktøy hvor jeg kan plotte inn nettsidedomene og et nøkkelord i en annen boks.

Da vil verktøy f.eks fortelle meg:

Hei, nettsiden x.no ligger på side nr 104 ved søk på "nøkkelord".

Det ble referert til en side som trengte registrering og denne siden klarte ikke av æ,ø og å.

Æ,ø og å er et must fordi mange nøkkelord inneholder disse tegnene.

Hvis det ikke finnes mye av dette så kan Adeneo kanskje lage en slik en :D

Dette vil gi meg lett informasjon hvor jeg ligger i terrenget på nøkkelord uten at jeg trenger å bla meg langt ned for å finne ut hvor jeg ligger.

Mvh
 

looper

Medlem
Jeg anbefaler å bruke SEOMOZ (AFF.LINK). Her får du også muligheten til å sammenligne mot konkurrenter og kjøre diverse tekniske tester. En måned gratis tror jeg jammen meg det er å =)
 

Bjørnar

Gründer
Det er ikke så alt for komplisert å bygge dette. Dette er skrevet i PHP:
seorank.png


Min oppdateres automatisk hver morgen, og gir meg en grei oversikt. Den sjekker ikke historikk og viser historisk data, noe den kanskje burde gjøre, men det kan legges til. Samt at hver dag er kanskje litt i overkant over hva som strengt tatt er nødvendig.

Ikke en gratisløsning, men viser i alle fall noen av mulighetene man har.
 

looper

Medlem
Jeg anbefaler deg å prøve Moz, det koster kanskje litt men jeg mener det er verdt hver krone :) Du kan få ukentlige rapporter som er mer hensiktsmessig enn å få hver dag. I tillegg til at du kan se på historien .

Det finnes også en del konkurrenter til SEOMOZ som også er bra, men at du finner noe som er gratis tviler jeg litt på, med mindre du er en kyndig programmerer som kan mekke noe selv.
 
Sist redigert:

Travellingman

Nettgrunder
Jeg har tidligere spurt om dette i en annen person sin tråd men ønsker å gjøre dette til en egen tråd.

Jeg ønsker å finne et verktøy hvor jeg kan plotte inn nettsidedomene og et nøkkelord i en annen boks.

Da vil verktøy f.eks fortelle meg:

Hei, nettsiden x.no ligger på side nr 104 ved søk på "nøkkelord".

Det ble referert til en side som trengte registrering og denne siden klarte ikke av æ,ø og å.

Æ,ø og å er et must fordi mange nøkkelord inneholder disse tegnene.
Mvh

Hvorfor ikke registrere deg og prøve gserp.com :confused: De har ihvertfall ikke problemer med særnorske bokstaver når du søker på en frase. Som feks "kjøp og selg bil"

Personlig likte jeg godt denne nye tjenesten som gserp leverer, så får jeg se når den kommer ut av beta hvilken pris de legger seg på.
 
Topp