Kjapp og trygg hosting for Wordpress

På tide å introdusere meg

Hei folkens.

Etter ha lest en masse poster her på webforumet og skrevet noen få, synes jeg også at det var på tide å introdusere meg selv:

Jeg er 27 år og utdannet revisor, jobber i Inter Revisjon i Sandnes. Bor i Stavanger. Av gammel vane er brukernavnet mitt evoslin, leser du det i baklengs blir det Nils Ove. Har webutvikling som hobby, men har en drøm om å drive med webutvikling på heltid.

Driver for øyeblikket, Humoristen.no - som mitt beste og største prosjekt så langt. Inneholder 1000-vis av vitser

For vel et og et halvt år siden startet jeg DagensSide.no som foreløpig er en nettkatalog. Den har vært litt på stede hvil, men går iallefall i pluss uten å gjøre noe som helst.

Det meste spennende prosjektet for tiden er Recondo.no, som er samarbeidsprosjekt med lillebror min, nettbasert fakturaprogram (siden er ikke oppdatert for øyeblikket). Det vil bli lansert i løpet av våren. Vi har behov for betatestere om ikke alt for lenge om noen er interessert.

Ellers håper jeg å kunne bruke Webforumet til nyttige tips, knytte kontakter, hjelpe andre.
 
Topp