Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Påskekos: ny nettside PAJ :-)

peterandrej

pensjonert moderator
Tanken bak logoen var at det skulle være noe som sa noe om hva jeg driver med. Den kan både forstås som kolonner, som Tony J nevner, og i tillegg kan den minne om rekker med tekst (som jo er noe jeg ønsker å drive mer med framover). Den måtte være moderne og kunne stå tiden godt. I tillegg måtte den være så enkel at jeg klarer å tegne den i Illustrator, og kunne lages i alle materialer på en enkel måte. Jeg liker f.eks å skjære ut ting i tre, og med den gamle (som var rund) ble det bare surr.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Du har tidligere nevnt at de fleste kundene kommer av jungelordet og da er det vel ikke behov for noe hokuspokus, men for folk uten ifra kunne det vært ideelt å få sett noe du har laget, så et forslag kan være at du knytter de kundene du nevner på forsiden og lenker de mot prosjekter relatert til disse (med kundenes samtykke selvsagt). De kan jo sikkert få tilsendt dette på e-post fra deg, men tid er også penger :)

Jeg får faktisk utelukkende kunder gjennom anbefalinger fra andre kunder. Jeg gjorde to ganske store oppdrag i februar/mars måned. Det første var for en kunde som var henvist fra en annen kunde som jeg jobbet for i fjor. Kunden for det andre prosjektet var henvist fra kunden jeg jobbet for på det første prosjektet i mars. Og i april skal jeg sette opp en side for en kunde som ble henvist fra den samme kunden jeg jobbet for ifjor. Kunden jeg jobbet for ifjor kom etter å ha blitt henvist fra en kunde for ca tre år siden. Dette er kundegangen i rundt 99% av tilfellene, og derfor er ikke behovet for porteføljesider så veldig stort.

Jeg får andre henvendelser også, men jeg takker ofte nei til prosjekter dersom det er kunder som tilfeldig har funnet meg på nett - av rene kapasitetsproblemer. Jeg jobber bare 40% så jeg må prioritere hardt på tiden, og takker derfor hovedsaklig nei dersom kunden ikke er henvist av andre kunder. Samtidig ønsker jeg å få tid til å skrive mer framover, siden det jo er skribent jeg gjerne vil bli når jeg blir stor. Jeg har jobbet med en bok siden, vel, 2010, så jeg må begynne å få den ferdig snart :)
 
Sist redigert:
Topp