Kjapp og trygg hosting for Wordpress

p.s. Ikke glem å gi ryktepoeng

picxx

Well-Known Member
Det er en flott funksjon her på forumet som kalles ryktepoeng/karma
Dette er en funksjon som kan brukes når du får et godt svar på spørsmål. Når du har gjennomført en god handel med en på webforumet eller du på andre måter er godt fornøyd med en annen bruker her på webforumet.

Når denne funksjonen brukes aktivt, vil det også gi en liten pekepinn til andre medlemmer på forumet om hvem som bidrar på en positiv måte på forumet og hvem man mest sannsynligvis kan stole på i en evt. handel eller annen avtaleinngåelse.

Du finner funksjonen oppe i høre hjørne til hvert innlegg.
Du trykker bare på vektskålen, kan skrive inn noe og trykker ok.

Dette ser slik ut

ryktepoeng.jpg


Bruk ryktepoeng akttivt du også og bidra til å gjør webforumet enda bedre :)
 

kek91

Webutvikler
Godt poeng picxx :)

Det kunne også kanskje vært smart å la andre personer se hva dine ryktepoeng stammer fra?

Hvis man går på kontrollpanel kan man for eksempel se hvem som ga deg rykte, hvilket innlegg og kommentar til rykte.
Dersom man kunne se denne informasjonen på andre brukere enn seg selv så vil man også finne ut at det er "bra rykte" og ikke bare "spam rykte", selv om jeg ikke tror folk pleier å spamme positiv rykte til andre.

Litt andre spørsmål (hvis jeg får lov å bruke denne tråden), hvor mange rykter kan man gi daglig, og hvor mange ryktepoeng kan man gi til samme person?
 

zapotek

Medlem
De fleste ryktepoeng har en grønn prikk foran, men noen har en blålilla en. Hva betyr den fargekoden?


Spamryktepoeng som Kek91 prater om ;)

Fra spøk til revolver, jeg tror det er en etterlevning etter den gangen det var mulig å gi negative ryktepoeng. Siste mottatte ryktepoeng var negativt muligens?
 
Topp