Kjapp og trygg hosting for Wordpress

pagerank 5 link sælges

seo4u

New Member
Ønsker du at købe pagerank 5 links

Jeg laver gerne link building til din side fra pagerank 5 site.

Pris 20 kroner pr link.

Rabat tilbud: 200 links NOK 3000,-

Du modtager ved levering urls til alle steder der er lavet links.
Du vil modtage login så du kan ændre de links der er lavet, hvis du i fremtiden gerne ændre dem til en anden url.


seo freelance konsulent
email:
seo4u (a) live.dk
 
Sist redigert:

seo4u

New Member
Der er tale om links fra danske sider, men links med norsk ankertekst.

Kan godt tilbyde links fra norske sider, men ikke med pagerank 5.
 

picxx

Well-Known Member
Meget bra tilbud *thumbs up*

Lykke til med salget :)
 

seo4u

New Member
Er dette kataloger ??

Nej ingen kataloger. Den slags har ingen værdi mere, og inden for de sidste par måneder er google gået amok og har lukket mange af dem ned eller direkte blacklisted dem.

Der er heller ikke tale om kommentar links fra blogs eller andet skrammel.
 

seo4u

New Member
Så hva slags linker er det snakk om? Og, hvor mange linker er det på siden det blir linket fra?


Der er snakke om links som dette google link fra side med pagerank 5. (det er selvfølgelig dofollow)

Jeg forstår ikke helt dit andet spørgsmål. men hvis du køber 200 links bliver der lavet 200 unikke enkelt links.

Der er altså ikke snakke om 1 links på 200 sider. Der er tale om forskellige 200 links
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Der er snakke om links som dette google link fra side med pagerank 5. (det er selvfølgelig dofollow)

Jeg forstår ikke helt dit andet spørgsmål. men hvis du køber 200 links bliver der lavet 200 unikke enkelt links.

Der er altså ikke snakke om 1 links på 200 sider. Der er tale om forskellige 200 links

Jeg forstår at det er 200 linker du selger, men på de sidene du plasserer den linken - hvor mange linker er det der fra før ?
 

seo4u

New Member
Jeg forstår at det er 200 linker du selger, men på de sidene du plasserer den linken - hvor mange linker er det der fra før ?


hehe jeg kan se vi er løbet ind i sprog problemer for jeg forstår stadigvæk ikke dit spørgsmål.

Hvor mange linker er det der fra før ?
Jeg ved ikke hvad du mener med dette. Men der er tale om nye links jeg laver.
Jeg opretter simpelthen 200 nye links.
 

Morph

Svart belte i snoking
Han mener hvor mange utlenker du har på hver side. En link til hans side er ikke like mye verdt på en side med 1000 lenker i en blogrol, som den er fra en side med 3 linker i blogrol.
 

seo4u

New Member
Han mener hvor mange utlenker du har på hver side. En link til hans side er ikke like mye verdt på en side med 1000 lenker i en blogrol, som den er fra en side med 3 linker i blogrol.


ok så er jeg med. sorry.

Der laves kun 1 link per unik url.
de 200 links vil altså have 200 unikke urls.
 

Morph

Svart belte i snoking
Jeg syns dette blir for dumt. Tok kontakt med ham og spurte om jeg kunne få fem linker. Skrev ned ønsket ankertekst og URL'er. Svaret jeg fikk var at 5 linker var alt for lite, og at han solgte minimum 50. Var det ikke nettopp på grunn av tilbakeholdt informasjon at denne dansken faktisk hijacket tråden til Msites under "lenkestrategi"?

Jeg vil ikke kjøpe 50 linker til mine side. Tror ikke den store G stoler blindt på en side med få innlenker plutselig over natta får 50 innlenker.

Beklager hvis dette innlegget er upassende, men jeg føler litt for å si det. Fight fire with fire.

...håper jeg ikke er alene om denne meningen :/
 

picxx

Well-Known Member
Jeg er ikke annet enn forvirret...
Er det ikke 200 linker på 200 forskjellige nettsteder som selges, altså 1 link på hvert nettsted?
Hvis det er noe annet tror jeg faktisk TS heller kunne skrevet sitt tilbud på engelsk, slik at det blir lettere å skjønne hva som faktisk selges.
 

testdriver

Ha det bra..
Er det domenet (hovedsiden) som har PR5, eller har samtlige 200 URLs PR5?

Eier du nettsidene, eller er det snakk om å submitte til kataloger, social bookmarks eller lignende?

Synes opplegget var litt merkelig...
 
Topp