Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PageRank oppdatert igjen

Msites Ltd

Livsnyter
Da var PR oppdatert igjen...

Bloggen min gikk opp en igjen og er nå oppe på PR3 på 7-8 månder fra jeg opprettet den. Ganske fornøyd med dette!

En del endringer på mine andre sider er det blitt også. Ser at jeg nå er straffet hardere denne gangen for sider som ikke er oppdatert så hyppig selv om det ligger bra med artikler på sidene.
Dette er da motivasjon til å jobbe enda litt hardere med å skrive artikler etc...

Hvordan har det gått med dere andre i denne runden?
 

Geir E.

Medlem
1x pr3 (2-3ish måneder gammel)
3x pr2 på de jeg tjener penger på. (2-3ish måneder gamle)
resten dunno dont care atm.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
:O !
Jeg Registrerte et domene i slutten av november(?)
har ikke gjort annet enn å legge inn WPMU og gjort noen endringer av et design!! og har nå pr 3..

Kan PR eventuelt henge igjenn over lengere tid fra tidligere eie?? jeg fant ut at domenet har vært registrert fram til ca januar 2007 og jeg registrerte det nov 2008???
 

Gaasehud

Medlem
Ops, noe jeg ikke har fått meg med eller? Webforumet viser PR0! :eek:

Sjekker med DNScoop.com og PRChecker.info forresten, gode og riktige begge to. :)
 

Mr.Dude

Medlem
Virker ikke som G oppdaterer alle sidene samtidig lengre, men at det er en mer flytende / kontinuerlig prosess med oppdatering av PR.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Virker ikke som G oppdaterer alle sidene samtidig lengre, men at det er en mer flytende / kontinuerlig prosess med oppdatering av PR.

Jeg har hvertfall lagt merke til at PR på mine .no-domener ikke blir oppdatert før mange dager etter dere pleier nevne at det har vært oppdatering her på forumet. Nå er vel faktisk jeg også en av oss som ikke bryr oss om PR.!
 

Bjrl

Medlem
Jo, her ser jeg faktisk en endring. Bolignorge.no har gått fra PR4 til PR5.

I tillegg har Gratis-gjestebok.no PR4 (var PR2 for et par mnd siden). Stutt.no har fått PR3 (fra PR0 da jeg regget det for noen måneder siden). Brucespringsteenvideos.com har fått PR3, ble velregget for ca et år siden som PR0 og har gradvis krøpet oppover. Resten av domenene mine er det ingen endring på de siste 5-6 månedene (bortsett fra et par halvgjorte prosjekter som har droppet til PR0 eller PR1 fra høyere rangering tidligere).

Brukte dnscoop.com til å sjekke.


Mvh
Bjørn Jarle
 
Sist redigert:

Altberger

Medlem
PR er jo bare vas

Hei.

ser dettte er en noe gammel post men PR er jo bare vas og har null - j sier null - betydning for din rangering på utvalgte søkefraser.

har selv en blogg med PR 1 som er på engelsk;
Domains for sale, buy domains : .com .net .org .biz .us .eu .info .no .any

Om du googler; buy domain -får du 14 mill treff hvor min blogg står både på side nr 1 og 2.
Rimelig fornøyd med tanke på konkurransen:)
Innhold er viktigst. Fokuser på det!

Så PR, d er bare et leketall og har null å si får resultatet
 
Topp