Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pagerank på 1 år gammel side

MAN

Medlem
Hei,

Jeg startet en nettbutikk for 1 år siden, som dessverre ikke har blitt jobbet så mye med pga lite tid og mye annen jobb.

Siden har litt innhold, noen artikler, og litt innlenker, men når jeg sjekker google pagerank står det bare N/A. Hvorfor det?

Hva må jeg gjøre for å få Pagerank?
 

Ole Avranden

utvandret
Du må vise for Google at du fortjener Page Rank. Innhold som skaper verdi, lenker, omtaler, sosiale signaler... The works med andre ord.

Arbeidet du utfører for å skaffe høyere Page Rank er ikke bortkastet hvis du gjør et godt stykke SEO-arbeide, men hvorvidt det skaffer høyere PR ville jeg ikke brydd meg om da PR er et parameter som knapt har noen verdi. Sjekk heller hvorvidt det gir bedre plasseringer i SERP.
 

Travellingman

Nettgrunder
Google Pagerank er ikke oppdatert siden desember 2013, og nettsider startet etter det har ikke noen offisiell/offentlig PR. Men jeg antar Google internt har et system som rangerer sider.
 

MAN

Medlem
Takk for svar!

Jeg skriver en del artikler og lager innhold på siden, som er laget i wordpress.

Hva er best, å lage en hovedside, artikler eller lignende, og ha innlegg/poster med forskjellige tema under.

Eller å lage forskjellige sider for hver artikkel.
 
Topp