Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pagerank update

Altberger

Medlem
sorterer etter PR?

Det virker ikke slik...
Om så var tilfelle skulle ikke jeg rangert godt på side 1 på hverken "bygge hus" eller "baderomsløsninger".

Alle bak meg har mye høyere PR enn Fagmann.no. Problemet til "de andre" er at de ikke har gjort bodytexten god nok. Det er DET som teller, tror jeg :)

..... litt selvmotsigende? Etter det jeg har skjønt ranker google sider etter PR og relevanse.

Først samler den sammen de mest relevante søkene og sorterer dem etter PR.
 

picxx

Well-Known Member
Relevant betyr ikke bra innhold, hvordan skal en robot vite hva som er bra skrevet. Relevanse har med keyword å gjøre.

En må ikke glemme at det jobber et par stykker i google som ikke er bot'er også ;)
 

zapotek

Medlem
Ser også at Google har sendt en del sider så og si til bunns i SERP's for tiden. Skjedd med en av mine sider, og til en drøss av andre folk sine. Ordner seg vel om noen dager, men det er kjedelig likevel når det står på.
 

testdriver

Ha det bra..
Søkte på "TrustRank" her på forumet. Fant kun ett innlegg! Tror vi burde fokusere mer på akkurat det enn PageRank.

Jeg har en side som ble "testet" av Google, virker det som. Opp til #11-#8 i en periode på et par uker på et tøft nøkkelord, så ned igjen til #40-ish. Noen som kan tolke noe utfra akkurat det? Hadde jeg vært verdig, hadde jeg blitt stående, eller?
 

picxx

Well-Known Member
Noen som kan tolke noe utfra akkurat det? Hadde jeg vært verdig, hadde jeg blitt stående, eller?

Det er vanlig å oppnå gode resultater om du publiserer en side med en god del innhold. Om du ikke fortsetter å levere innhold vil siden etterhvert rangere ned til den plassen "den skal" ligge på.
 
Topp