PakeRank oppdatering

En tråd i 'Google' startet av nettressurs.no, 30 Apr 2008.

1. nettressurs.no Medlem

Nå har Google oppdatert PageRank på mange av mine sider og tro det eller ei, men omtrent alle har steget ett hakk :-D

2. Helge

Helge Profesjonell Googlesøker

Sjekket noen av mine sider, og de har gjort det motsatte. Er faktisk tilbake på 0 igjen.

Kan vell ha litt med at det har vært ca 0 liv der de siste ukene da.

3. sKrud

sKrud Meget sliten student

4. nettressurs.no Medlem

worldnamesdatabase. com gikk fra 0 til 4 :-D

Ellers har stort sett alle mine norske PR 3 nå fått 4. Skulle egentlig bare mangle for jeg mista mye PR ved sist oppdatering.

Sist redigert: 30 Apr 2008
  5. sKrud

Kan se ut som om min toolbar ikke er oppdatert ennå.. får opp PR 0 på siden din fortsatt..

6. nettressurs.no Medlem

7. Yngve Larsen

Yngve Larsen E-commerce ekspert

To av mine fra 4 til 5 ;)

8. Ståle Medlem

Hvilken site benytter dere når dere sjekker page rank. Registrer at jeg får forskjellig PR ut i fra hvilken side jeg sjekker på. Kan selvfølgelig ha noe med at dette er en prossess som er under behandling enda, og spredd utover flere servere, men kan være greit å vite hvilke sider som er "nøyaktige" :)

9. Knut

Knut Medlem

Virker som det meste av sånne sider er nede.. Ingen jeg prøver får fram noen pg ihvertfall, verken gammel eller ny.

10. vidarlo Apache-junkie

Heh, ser ut til at bloggen min, /dev/urandom, krabber sakte opp mot der den var for et år siden, på PR5, etter å ha vore nede i PR3, av ukjente grunner.

11. basicus

basicus SEO Eggspert

12. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Si ifra hvis noen av dere plutselig får flere besøkende pga høyere PR... ;)

13. nettressurs.no Medlem

Det handler ikke om plutselig økning i trafikk, men det er jo en indikasjon på at man gjør noe riktig og at man kan forvente mer trafikk over tid.

14. Altberger Medlem

15. sKrud

Kan noen fortelle meg hvorfor Spillnett.no fortsatt kun har PR 3? Forstår ikke dette.. Har sider som har mye mindre innhold og _mye_ færre innlenker..

Del denne siden