Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Perfekte affiliatesider

Geir E.

Medlem
Vurderes solgt, unner disse et bedre hjem. Bud kan sendes, eller legges inn. Bestem selv..

forbrukslån.nu

sladdr.com (PR4) - 170 innlegg, 254 kommentarer.

afroman.info (PR3)

blog-money.com

kulesolbriller.com

sminke.org - nr 2 i google på ordet sminke, per dags dato.

rabattkode.org - konsept

sommerjobb.org - tom side

telefonselger.com - tjener penger på mobilabo
 

picxx

Well-Known Member
Kan du ikke sette opp en BIN (Buy It Now) pris, da det vil være mye enklere å forholde seg til enn å bare legge inn et bud med et tall tatt ut av lufta?
 

Geir E.

Medlem
Fortjeneste per salg på telefonselger.com er 200kr.
Fortjeneste per søknad på forbrukslån.nu er 200kr.

Med andre ord, du kan sette opp en PPC-kampanje å tjene penger mens du sover. Gjør du SEO i tillegg, klarer du lett få masse relevant trafikk på Google.

Ikke vanskelig å se verdien her?

Vurderer alle bud over 5000kr på de fleste, men de som er sikkelig premium one word keyword 10 000kr+. Er som sagt vurderes solgt til den rette prisen. Kan ta med noen timers opplæring i prisen.
 

picxx

Well-Known Member
Fortjeneste per salg på telefonselger.com er 200kr.
Fortjeneste per søknad på forbrukslån.nu er 200kr.

Egentlig veldig lite intressant hvor stor fotjenesten er på salg via affiliatelinker, da dette vil variere med hvilke annonsører man velger og hvilken modell man velger. Det som er viktig er jo først og fremst navnet (du hadde et par gode domener), PR, SEO, innlinker og plassering i søkemotorer.

Jeg mener prisantydningen du gir er helt ut av proprsjoner, men om du finner noen som smelter helt for domenet er det sikkert mulig.

Beklager OT her...tråden handlet om salg. :)
 

Geir E.

Medlem
Det er helt greit, men når jeg tjener mer på å ikke selge de. Hvorfor skal jeg selge da? Det tikker jo automatisk inn salg hver måned.

Problemet er at hvis jeg skulle ta det noe lengre, måtte jeg startet firma. Og det er ikke interessant. Vurderer muligheten å ta bort reklamen, å kun kjøre det som SEO-prosjekt.

Sladdr tjente 5k bare på Magic Circle, tulleprogram nr 1. I tillegg til link-verdien og innleggene ranker høyt.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
hva er siste 12 mnds fortjeneste på forbrukslån.nu, sladder.com og telefonselger.com ?

Generer de penger uten å sette opp PPC kampanjer, eller er det kun da de får trafikk?

Sladdr.com er en "twinglyhore" blogg ?
 

Geir E.

Medlem
hva er siste 12 mnds fortjeneste på forbrukslån.nu, sladder.com og telefonselger.com ?

Generer de penger uten å sette opp PPC kampanjer, eller er det kun da de får trafikk?

Sladdr.com er en "twinglyhore" blogg ?

1. Har ikke holdt på i 12 mnd på noen av dem.

2. Har kun brukt 900kr jeg fikk av Google. Brukte 1000kr for å tjene 2000kr elrns? Det tok iaff kun 2 dager før pengene var borte. Og jeg kunne ingenting om PPC. Moro så lenge det varte.

3. Nei. Kun av og til.
 
Topp