Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Personligutvikling.no i oppstartsfasen

fredag

Medlem
Hei,

jeg har nå begynt på et nytt prosjekt som både jeg og andre kan dra nytte av. Jeg ønsker å skrive om personligutvikling uten å gå inn i det alt for alternative. Formålet er at leserne raskt kan ta til seg informasjon og bruke den til sitt formål.

Jeg ønsker nå konstruktiv kritikk på det jeg har til nå. Meld gjerne fra om bugs etc. En ting jeg har oppdaget til nå, når jeg minimerer vinduet mangler den horisontale scrollen, noen som vet hvorfor?

Designet er en template, og siden drives av joomla. Dette fordi jeg ikke har ressurser til å utvikle et slikt nettsted fra bunn av.

Så, bare å slenge inn en kommentar! :)

LINK: www.personligutvikling.no
 

Keanu

Geek
Før du begynner å markedsføre siden vil jeg anbefale å fjerne det frames/redirect-systemet som ligger på domenet nå. Søkemotorer vil ikke like siden slik den er nå, og heller indeksere Personligutvikling.no . Men jeg antar at dette er kun midlertidig?
 

fredag

Medlem
Atomet: Jeg vet om glabladet, og Sindre er absolutt en man lar seg inspirere av. Dog jeg har en litt annen vri og annet fokus på mine sider. :)

Keanu: Ja, hvordan skal jeg egentlig løse dette? Jeg redirecter som cloak nå, men dersom jeg redirecter på den andre måten står det i adressefeltet personligutvikling.navnpåenmappe.no. Ønsker at det kun skal stå personligutvikling.no. edit: antar eget webhotell til denne siden er eneste alternativ
 
Sist redigert:

bisater

New Member
Du behøver ikke eget webhotell så lenge ditt webhotell gir deg muligheter til å bruke flere domener.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Du bør vel nesten teame opp litt med sindre & glabladet :)

For guds skyld ikke gjør det nå da! Den fyren går jo bare rundt å svever i sine egne tanker. Kjør heller ditt eget konsept! Skal ikke mye til for å gjøre det bedre.

Foreøvrig ville jeg kuttet ned litt på reklamen, iallefall nå i starten. Ser jo mer ut som en MFA side enn noe annet nå. Litt bildeillustrasjoner hadde vel heller ikke skadet.
 

zapotek

Medlem
Bra domenenavn og interessant tema.

Så til det negative:

Enig med Kenneth, altfor mye reklame. Ville roa ned til 1 eller 2 seksjoner med adsense og alle de bannerne du har hvor det står "ledig plass" ville jeg ha bytta ut med affilatebannere fra feks tradedoubler inntil du eventuelt får solgt dem inn. Du kan godt også ha færre bannere. Innholdet ditt forsvinner i all reklamen.
 

fredag

Medlem
Hei folkens! Takk for tilbakemeldinger. Skulle visst vise seg å være litt vanskeligere enn først antatt å bytte server, men får snart opp en egen server kun til personligutvikling.no. - til da gjør jeg ingen oppdateringer på siden.

Jeg er enig, skal dempe reklamen, og bytte ut de tomme plassene med litt mindre annonser fra tradedoubler.
 

fredag

Medlem
Uttrykte meg kanskje litt feil. Webhotell heter det vel, det måtte til slik at jeg kunne nytte det til domenet.
 
Topp