Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Peterandrej.com: redesigned

peterandrej

pensjonert moderator
Har redesignet bloggen min Peterandrej.com, som er blant norges mest leste. Det nye designet skal være litt mer "spenstig" og fargerikt enn det gamle, og kanskje skille seg litt ut fra hopen. Til høyre skal det handle om webdesign og templates for wordpress, som er en del av det jeg driver med.

Forhåpentligvis skal designet være lett å finne fram i, og være bygget opp på en logisk måte. Ennå er ikke alle delene helt ferdige, blant andre må jeg spesial-tilpasse en side for portefølje og for wordpress templatene.

Menmen, dere fatter vel skissa.

PS! Og ja, en del (så og si alt) av grafikken, altså bakgrunnene og sånt, er hentet fra Apple. Grunnen til dette er jo at jeg er fan av apple som bruker av Mac, men også fordi bakgrunnene deres faktisk er jævla bra. Den beste forfatteren er den beste tyven, som Bertholt Brecht brukte å si.

Veldig interessert i tilbakemeldinger. Av erfaring henger det sikkert igjen noen slurve-bugs her og der. Vises siden helt feil i IE for eksempel, så si ifra, så skal jeg få rettet på koden.

På forhånd: Takk for alle tilbakemeldinger.

Peterandrej.com
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg gidder foreta noe dypgående test, hvor jeg tester siden med forskjellige nettlesere, OS osv. Jeg bruker Windows XP, med mozilla firefox. Alt funker fint her.

Jeg liker designet. Du bruker lyse og greier farger, som gjør at siden blir lett å lese uten at man sliter ut øynene. Jeg regner med du er ute etter forbedringer, å da skal jeg komme med tingene jeg ville gjort annerledes:

Fargen rød. Rød og hvit passer ikke så bra sammen på den siden synes jeg. Men kan hende det blir bedre om du legger på en strong-tag på titlene for blogginnlegg? En annen ting er logoen! Jeg ville brukt en skarpere farge på den! Det føles som om du har laget en helt greit logo, og kjørt ned kvaliteten 50%!

Ellers så er det en flott og brukervennlig side som vanlig! Hadde du brukt like mye tid på pengebringende prosjekter, som du gjør på å bytte bloggdesign er jeg sikker på at du hadde vært en rik mann :]
 
Topp