Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PHP utvikler søkes - frilans

Status
Stengt for ytterligere svar.

bareare

Medlem
På grunn av tidsnød ønsker jeg å leie inn en PHP utvikler for et oppdrag. Oppdraget går ut på å ferdigstille eller komme så langt som mulig på et kommersielt PHP-program.

Kostnadsramme
Omfanget på oppdraget ligger på rundt 10-15.000 inkl. mva og du må kunne fakturere meg. Hvis du gjør en bra jobb vil du nok bli leid inn igjen, og kanskje allerede med en gang. Dette forutsetter imidlertid at jeg ser at du har gjort en bra jobb, at din kodestil/GUI er ryddig og at du får gjort mye ut i fra budsjettert beløp.

Oppdraget
I bunn og grunn skal du ferdigstille administrasjonsdelen av et PHP program jeg har utviklet. Det vil si redigering av brukere, ekstrafelter, mailer m.m. Jeg vurderer arbeidsmengden til å være 3-5 dagers jobb (avhengig av kvalifikasjoner m.m.). Jeg har allerede en del ferdige komponenter som du kan bruke (ulike lister) m.m., men du må fullføre de påbegynte områdene slik at programmet er komersiellt presentabelt. Det er også noe implmentasjon av nye funksjoner, men der vil det kun være krav om å jobbe så lenge man har "tid" igjen.

Koden er relativt rett frem: Enkel PHP kode, ikke slik som osCommerce for de som har måttet slite med det. For en som har jobbet med PHP over ett år vil det være mest rutine og "kjedelige" ting. Lage klikkbar liste hvor man kan gå inn og se/endre detaljer m.m.

Om programmet
Programmet er funksjonsorientert (ikke objektorientert bortsett fra Smarty malsystem) og selges via et internasjonalt nettsted jeg har. Forrige/nåværende versjon av programmet er tatt i bruk mange nettsteder og har lenge vært det mest populære programmet vårt (men begynner bli litt utdatert). Denne versjonen som skal gjøres klar er skrevet fra grunnen av.

Du kan se "frontend" av programmet tatt i bruk på Internettbaren.no. Ikke helt bugfritt, men da kan du se litt av det som presenteres.


Krav til utvikler
- Må kunne PHP/MySQL/HTML (må kunne vise meg kode på noe en har gjort).
- Helst bo i Oslo (i tilfelle mer samarbeid).
- Gjerne oppgi en referanse som jeg kan sjekke.
- Ha kjennskap til Smarty template system (hvis du ikke kjenner til det, så vil jeg ikke betale for at du skal lære det:) )
- Klare lage relativt enkle/fine brukergrensesnitt (practice of simplisity).

Kontakt meg på msg hvis noen føler seg truffet. Hvis det er noen som ser at de kan påta seg noe slikt som dette, så vil jeg lage en litt mer detaljert oppgaveoversikt.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp