Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PHPscript, postfunksjon

Jææh.. Må vist spørre om litt bistand igjen, jeg. :)

Som sagt er jeg tilnærmet 100% grønn på PHP. Har seg nemlig slik nå, at jeg driver med en helt enkel nettside til sameiet her hvor jeg bor, og der fikk jeg en "kompis" til å utvikle et HELT, HELT enkelt "internweb" system. Tror han smakka det gjennom på toppen 30 min, hehe.

kan se det her: http://homesrv.olephb.no:81/tranevegen/intern/login.php
user: fredrik
pw. 12345

MEN! Systemet er 90% ferdig, men han glemte å legge til mulighet for å poste innlegg på "Wall" som vi har der. Dette gidder han rett og slett ikke legge inn, og jeg orker ikke mase mer, håper derfor noen her kan hjelpe meg : )

Kjapt forklart:
- Brukere i sameiet logger seg inn, og der får vi tilgang til 3 "walls". Det som mangler, er kun den biten hvor innloggede bruker kan poste innlegg. :p

Koden;
PHP:
<?php ob_start();

session_start();

	include 'config.inc.php';
    include 'functions.inc.php';
	include 'init.inc.php';
	
 include "topp.php"; ?>
<table width="100%">
<tr>
<td width="77%" valign="top" style="border-right: 1px solid #666; padding-right: 15px;">
  <h1>KÅSEN SAMEIETS INTERNE SIDE</h1>
  <p><em><strong>Dette er sameiets interne side, hvor informasjon rettet til kun eiere og beboere skal være.<br />
    Vi håper alle beboere bruker denne siden flittig og legger inn nabovarsler ved festing e.l. Du har også muligheten her til å legge inn klager rettet mot bråk e.l. i sameiet. Samtidig har vi en info side med ting som kan være verdt å vite i sameiet, samt en rubrikk for litt &quot;generell diskusjon&quot;.</strong></em></p>
  <p>&nbsp;</p>
  <p>
    <?php

    session_start();

    include 'config.inc.php';
    include 'functions.inc.php';
    include 'init.inc.php';


    if(is_logged_in()) {

	// START - SKRIVER UT EN LISTE OVER WALLS
	$sql = mysql_query("SELECT * FROM `".PREFIX."walls`");
	while($get = mysql_fetch_assoc($sql)) {
	    
	    echo '<div class="sub"><a href="index.php?wall='.$get[id].'">'.$get[wallname].'</a></div>';
	    
	}
	// AVSLUTT - SKRIVER UT EN LISTE OVER WALLS
	
	// START - SKRIVER UT VALGT WALL
	if($_GET['wall']) {
	    
	    $sql = mysql_query("SELECT * FROM `".PREFIX."wallposts` WHERE `wallid` = '".$_GET['wall']."'");
	    while($get = mysql_fetch_assoc($sql)) {
		echo '<br><br>';
		echo '<span style="float: right;"><b>Dato: '.convert_date($get[date]).'</b></span><br><div id="msg">';
		echo '<b style="font-size: 13px; border-bottom: 1px dotted #000;">'.get_username($get[userid]).' skrev:</b><br />';
		echo '<i>'.nl2br($get[message]).'</i></div><br /><br />';

	    }
	    
	}
	// AVSLUTT - SKRIVER UT VALGT WALL

    } else {

	redirect("login.php");

    }

?>
  </p>
  </td>
<td width="23%" valign="top">
  <p>
    <?php include "submeny.php"; ?>
  </p>
  <p>&nbsp;</p></td>
</tr>
  </table>
<?php include "bunn.php"; ?>

På forhånd, takk! Betaler gjerne en liten sum om nødvendig :)
 
Topp