Kjapp og trygg hosting for Wordpress

picxx signing in :)

picxx

Well-Known Member
Flott forum, og all ære til Kenneth som har fått opp dette, selv om jeg personlig kanskje var noe negativ til dette i planleggingsfasen, men håper jo det blir godt brukt da det fyller et hull de fleste norske forum i dag mangler.

Litt om meg selv, er 32 år, bosatt i asia, jobber heltid som webmaster og har litt peiling på markedsføring, da særlig innen adult genren.
Er en av administratorene på toppselger sammen med bl.a. Kenneth, og de som har vært der kjenner meg sikkert bedre som "DTrump".

De fleste sidene jeg selv drifter er innen adultgenren, men har et par mindre norske sider som desverre blir oversett de aller, aller fleste gangene.

p.s. En adult kategori hadde vært flott, og om det allerede finnes, er det mulig å få tilgang til den?

Håper at forumet blir brukt og at det kommer til både nye og mer erferne norske webmastere.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg er ganske, nei, jeg er helt sikker på at du tar feil når det gjelder antall medlemmer som driver innen online adult bransjen, men jeg tror heller ikke tiden er moden for noen åpen adult kategori på et slikt forum, og ettersom en må være over 18 for å drive innen adult burde vel en slik del holdes begrenset uansett, og ikke være en åpen del av forumet.
 

Adrian

New Member
toppselger har jo et slikt forum, men der er det svææææært liten aktivitet.

picxx hadde jo et lite forum hvor han lærte opp nybegynnere også...
 

Niclas

New Member
Og helt sikkert ingen som noen gang vil tvinge noen til å lese eller delta i et et slikt forum.

Hvorfor har alle så problemer med frihet? Hvis du ikke liker det, gå et annet sted!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Skal jeg fortelle dere en hemmelighet? Vi har allerede et slikt forum.

Men det er lukket og stengt for de fleste av dere. Aktiviteten der er ikke så høy, men vi vurderer å dra i gang en minigruppe der inne etterhvert, så da vil dere nok bli opplyst om det! Om det er noen som allerede driver i den bransjen kan dem kanskje få tilgang med en gang, bare send picxx en PM. Han som styrer den delen nå så.
 
Sist redigert:

Christian

Medlem
Og helt sikkert ingen som noen gang vil tvinge noen til å lese eller delta i et et slikt forum.

Hvorfor har alle så problemer med frihet? Hvis du ikke liker det, gå et annet sted!

For det første så mener jeg at et åpent forum som omhandler kun adult vil være negativt for webforumet. For det andre så er det ingen underforum som heter "reise", "friluftsliv", "gaming" osv som også da ville være naturlige kategorier hvis man skal starte med spesifikke innholdskategorier.

Du må tåle en saklig diskusjon der brukerne forteller hvilken retning de ønsker seg at webforumet går og hvordan innhold de ønsker seg, uten at du kommer med det "liker du den ikke så gå et annet sted" argumentet. Det blir bare for dumt.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Som sagt, så kommer adult alltid til å være en privat gruppe! De aller fleste i denne bransjen ønsker å holde seg anonym ovenfor offentligheten, og det får dem da muligheten til gjennom det private forumet. Innlegg som legges ut i det offentlige vil vi selvfølgelig slette..
 

picxx

Well-Known Member
Gamle tråder skal ikke draes opp, i know.
Men, tenkte bare å få opplyse om at jeg nå har, etter mye testing prøving frem og tilbake, personlige kontoer både på FB og på twitter.
Alle som vil er hjertelig velkomne til å følge meg på twitter og legge meg til som venn på facebook.
Linkene til de respektive finner du i signaturen min under.

Ha en trivelig helg :)
 
Topp