Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Piwik - noen som benytter det her?

Ole Avranden

utvandret
Har lagt inn Piwik på ett av mine nettsteder for å teste det ut, men tenkte å høre om det er andre som benytter det også - og har noen erfaringer å dele?
 

Bjørnar

Gründer
Jeg har benyttet det, men det begynte å fuske for meg når trafikken passerte 20k visninger. Satt opp cron-kjøring som anbefalt, men det feilet innimellom, så manglet en del data i selve adminpanelet, men all data lå i i databasene. Orka ikke bale mer med det, og la det på hylla for en måned siden.
 

Bjørnar

Gründer
månedlige, så ikke det helt store. men ser jo at større sider kjører piwik uten problemer, så det er archiving av data som krøllet seg.
 

Ole Avranden

utvandret
Problemer ved 20K på en måned høres ikke direkte lovende ut, men nå er det noen MFT-sider jeg kjører det på så det bør faktisk holde.
 

Bjørnar

Gründer
Ja, det skal virke. Som sagt er det en del større sider som ikke har problemer. Skal gi det en ny sjanse etterhvert tenker jeg.
 

Ole Avranden

utvandret
Uten at jeg har direkte syretestet Piwik liker jeg det veldig godt. Statistikken er omfattende nok, og resultatene presenteres på en (stort sett) oversiktlig måte. Og så er det jo helt OK at ikke G er involvert i alt man gjør på nett.
 
Topp