Plastkort.net vurderes til salg

En tråd i 'Domene-handel' startet av plastkort, 25 Mar 2009.

1. plastkort New Member

Vurderer salg av domenenavnet plastkort.net høystbydende over kr. 400 000,-

domenet scorer relativt høyt på google uten spesielle nøkkelord, domenet i seg selv er relevant til plastkort.

har du spørsmål så ta gjerne kontakt.

kun seriøse henvendelser vil bli besvart :eek:

2. zapotek

zapotek Medlem

400 000,- kun for det domenet uten noe annet?

3. Kontoristen Guest

Domenet scorer relativt høyt på google uten spesielle nøkkelord, hva mener du med dette?

4. Ståle Medlem

Grei måte å få trafikk til sin nettside iallefall...

For å ikke bli slaktet av admins, så lurer jeg også på, som kontoristen spør, hvordan er det mulig å "score" høyt på google, uten å benytte nøkkelord?

5. Fredrik

Fredrik Medlem

Hva er det her for noe tull da? Domenet har 12 registrerte linker og ranker forøvrig møkk dårlig på relevante ord i nisjen. Ellers er det bare 480 gjennomsnittlige søk per måned på ordet "plastkort" i google.

Jeg byr 40 NOK! Og for den prisen skal jeg ha alt installert på min egen server i tillegg.

6. Daniel Aune Medlem

Ser ikke helt hvordan du kan be om 400,000 for et "norsk" .net domene uten innhold? Domenet i seg selv kan jo ikke være verdt så alt for mye, så har du inntekt på dette? Isåfall hvor mye i snitt pr mnd?

7. testdriver Ha det bra..

Jaja, det er lov å prøve seg.....

Har du statistikk på trafikk og salg?

8. clinton4

clinton4 Medlem

Det er utrolig hvor mange som tror de sitter på gull domener og tror de er verdt flere hundre tusen. Plastkort, kan ikke du prøve å forklare hvorfor du mener dette domenet er verdt 400K?

9. Geir E. Medlem

Følger det med muligheter for å sette opp sin egen webshop for plastkort?

Del denne siden