Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Plugin for annonser (Wordpress)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jepp, da var jeg igang med maset mitt igjen....

Jeg vet det er mange plugins for Wordpress der ute, som lar deg vise annonser rundt omkring i Wordpress. Selv har jeg ikke mye erfaring med andre plugins enn en som heter Adman.. Adman har desverre ikke det jeg trenger... :(

Det jeg er på utkikk etter, er en plugin som viser annonser der jeg selv spesifiserer det i post / page. Jeg vil ikke at det skal vises annonser noen andre steder enn der jeg selv har spesifisert at annonser skal vises...

Kanskje noen har gode tips til hvilken plugin jeg skal gå for?
 

picxx

Well-Known Member
Nei, MBA støtter nok ikke j/s, men OIOpublisher støtter javascript.
Det koster $37 for fullversjonen, men du får også med en rekke andre ting enn bannerplassering. F.eks. salg av linker, poster og banner...eget affiliateprogram + at du kan bruke innstikket på så mange sider du bare vil.

Forskjellen på disse to er vel at MBA er et plasseringsinnstikk, altså, det hjelper deg med å plassere annonsene, mens OIO er et annonseringsinnstikk som lettere hjelper deg med å selge annonsering, men hvor du må plassere ad-kodene selv.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nei, MBA støtter nok ikke j/s, men OIOpublisher støtter javascript.
Det koster $37 for fullversjonen, men du får også med en rekke andre ting enn bannerplassering. F.eks. salg av linker, poster og banner...eget affiliateprogram + at du kan bruke innstikket på så mange sider du bare vil.

Forskjellen på disse to er vel at MBA er et plasseringsinnstikk, altså, det hjelper deg med å plassere annonsene, mens OIO er et annonseringsinnstikk som lettere hjelper deg med å selge annonsering, men hvor du må plassere ad-kodene selv.

Takker for tips! Jeg fant akkurat frem denne plugin, som gjorde akkurat det jeg var ute etter.

Denne siste som du kom med tips om virker som en veldig god plugin, men uten at jeg har sett noe spesielt på den, ser det ut til at faktisk utrolig ikke engang den gjør slik jeg trenger.

Det jeg måtte ha, var en plugin som gav meg mulighet til og plassere annonser i editoren i Wordpress. Slik jeg forstod det måtte koden fra denne plugin legges i themet... Men jeg vet ikke sikkert da...

Allikevel - Det så veldig bra ut det instikket der.. Skal ikke se bort ifra at jeg begynner og bruke det en gang fremover :)
 
Topp