Kjapp og trygg hosting for Wordpress

plugin samarbeid søkes

Hupsey

Medlem
Hei
Jeg har laget design til en "widget" i WP.
Det er et enkelt Xhtml/PHP script for å utnytte og sosiale medier på bloggen.
Om noen har kunnskarper omkring koding av selve plugginet+ mulighet for å legge in tekst og link inne på administrasjons panelet kunne jeg tenkt meg et samarbeid. Om du også har mulighet til å lage en blogger widget er det en fordel.
Jeg ser for meg 50/50 fordeling av annonse inntekter og innlenker til nettsider(seo).
om annonse inntektene.
 

Hupsey

Medlem
Det er mulig jeg fikk dette til å høre litt for avansert ut:)...
Det er ikke spesielt vanskelige funksjoner jeg trenger på pluginet, og jeg tror jeg kunne laget koden selv ved å følge instruksjonene i wp codexen:http://codex.wordpress.org/Writing_a_Plugin.Men jeg er av typen som må vite alt om hvordan og hvorfor alt er sånn og så så vil tar en del tid for meg:), i tillegg har jeg en del andre prosjekter for tiden. Du trenger ikke være erfaren innen koding, det holder om du har tid og interesse for å lære deg det som trengs fra codexen..Det gi en mulighet til å lære mer om php, samtidig som du får betalt når pluginet er ferdig. Siden jeg foreslo 50/50 deling av intektene er summen litt i det blå før pluginet er lansert, og derfor tenkte jeg at jeg kunne stille en garanti dersom vi får til et velfungerende plugin sammen. Jeg stiller en garantisum på 1000kr fra pluginet er lansert og et år frem i tid. Om din andel er under 1000 betaler jeg mellomlegget.Som sagt i starten er selve designet er allerede ferdig og validerer i W3C..pluginet brukes i forbindelse med "sosiale nettverk". Jeg ønsker også selv å være med i kodeprossessen for å lære meg mer om php..
 
Topp