Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Plugin til WP som setter inn tekst/kode

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Tja.. Dette er jo noe veldig mange av disse "annonseplugins" der ute burde kunne ta hånd om. Selv sitter jeg kun på Smart Ads som vil vise innholdet du har spesifisert i pluginen, der du velger og skrive <!-smartads-> i posten.

Om du leter gjennom annonse-plugins i pluginskatalogen hos Wordpress.org, vil du garantert finne en plugin som gjør 110% dette du trenger, og da uten at du trenger noe ekstra tekst i postene.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Max Banner Ads - Dette er et tillegg som fungerer veldig bra, men jeg anbefaler å gå for pro-versjonen hvor du får fjernet linken til utvikler.

Og hvis du heller ikke liker mye dritt i eposten din må du for all del ikke melde deg på nyhetsbrevet der inne heller. Akkurat disse er vel etter min epost og dømme, mer hyppig på nyhetsbrevene enn dagensmail.no og disse greiene.!
 

Tonny Kluften

Administrator

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe, det er litt av en situasjon du har kommet opp i. Jeg mener det finnes plugins som kan bruke f.eks <?php the_title(); ?> , men plugins der du kan bruke dette, har da altså ikke mulighet for og vises på ett tilfeldig sted i bloggposten. Da blir det enten over eller under liksom..

Ellers leste jeg åssen en kan kode dette du trenger inn i single.php for ikke så lenge siden. Problemet er bare at jeg finner det overhodet ikke igjen. Jeg skal lete litt ekstra senere i dag, og se om ikke jeg finner det :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Tipset til Caper burde jo kanskje muligens fungere... Jeg har søkt litt hver eneste dag siden mitt siste innlegg i denne tråden, men finner det overhodet ikke igjen. Jeg er bombesikker på at jeg har lest en tittel ett eller annet sted som inneholdt dette, men det ser ut som hele greia er som sunket med jorden.

Det eneste jeg eventuelt kan forklare, er hvordan du kan legge inn php, html, javascript og hva du vil over halvparten av postene, mens under den andre halvparten.
 
Sist redigert:
Topp