Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pluss i margen til Google (Adsense)

Tony J

Alle skal få
Fikk nettopp en mail at jeg hadde innhold på nettstedet som brøt med retningslinjene til Google. De sendte også med en link til undersiden det gjaldt, selv om de presiserte at dette kun var et eksempel. Men jeg forsto raskt hvor de ville hen da denne undersiden handlet om erotikk.

Jeg får 72 timer på meg til å fjerne/endre så vil de gå igjennom siden på nytt igjen og forhåpentligvis vil de ikke stenge kontoen.

Etter alt jeg har hørt at kontoen din plutselig blir stengt, ble jeg veldig fornøyd med å få denne advarselen.

Krysser fingrene :)
 

Bjørnar

Gründer
Min erfaring med Google Adsense, er helt motsatt av det mange her på forumet har.

Jeg er veldig fornøyd med support og service.
 

Tony J

Alle skal få
Når det er sagt. Hvis det skulle være behov for å kontakte google i fremtiden, hvordan går man frem da egentlig? Eller er det slik at det er kun de med et godt nettverk som er heldig å har denne mulighen? Det samme spørsmålet gjelder også mot Facebook. Det virker som de største bedriftene har direkte kontakt med dem og det er noe som må føles veldig betryggende :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har bare dårlige erfaringer med Google Adsense og holder meg langt unna. Begrenser også min pengebruk hos Adwords for "virkelig å straffe dem", uten de selvsagt bryr seg om slikt - men godt for psyken min da.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Når det er sagt. Hvis det skulle være behov for å kontakte google i fremtiden, hvordan går man frem da egentlig? Eller er det slik at det er kun de med et godt nettverk som er heldig å har denne mulighen? Det samme spørsmålet gjelder også mot Facebook. Det virker som de største bedriftene har direkte kontakt med dem og det er noe som må føles veldig betryggende :)

Jepp - du sa det. Kun de med nettverk som treffer på levende mennesker i Google gitt.
 

antidote

Medlem
Jeg hadde en side med google adsense annonser på. jeg fikk masse traffik og klikk, etter noen dager ble kontoen stengt.
Etter det kan jeg aldri åpne en konto før den blir stengt. Selvom jeg har 5 nye sider som jeg annonserer på.
 
A

aabbcc

Guest
Jeg hadde et spørsmål i forhold til noe adwordsgreier for et års tid siden. Da sendte jeg inn et spørsmål i et skjema og en times tid etterpå ringte det en hyggelig dame fra google, og ordnet problemene jeg hadde. Eneste gang jeg har kontaktet dem, men da var servicen i alle fall upåklagelig.

abc
 
A

aabbcc

Guest
Adsense er jo penger rett i lomma på google det også ;)

abc
 
Topp