Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pris på oppsett av et BRA forum?

Altberger

Medlem
heisan,

J har tenkt å få satt opp et eget byggeforum på egen serverplass - helst hos hostgator hvor j har konto, eller ved bruk av serverplass igjennom Tonny hvor j også har konto.

Forumet skal lenkes opp mot Fagmann.no
(Fagmann ligger på en annen server)

Det jeg behøver hjelp til er selve oppsettet av admin-verktøyet på ønsket serverplass. Oppsett av kategorier og innholdkontrollen regner jeg må å fikse greit selv. (har god erfaring med flere ulike CMS og litt erfaring med bravenet sitt forum (free-ware versjonen)

Forumet jeg ønsker meg må være av en viss kvalitet. At brukerne må registrere seg før posting er selvsagt et must!
Tenker her på dette forumet (webforumet), samt på ByggeBolig.no - Amatører & Fagfolk deler Erfaring & Kunnskap!

Noen som kan gi meg en pris pr pm?
(legg også ved en lenke til det forumet du evt anbefaler)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Forum her heter vBulletin og koster deg ca en tusenlapp. (anbefales)

Forumet på byggebolig.no er SMF (SimpleMachinesForum) og er gratis. (likte SMF sist jeg prøvde det hvertfall, hehe)
 

Altberger

Medlem
Forum her heter vBulletin og koster deg ca en tusenlapp. (anbefales)

Forumet på byggebolig.no er SMF (SimpleMachinesForum) og er gratis. (likte SMF sist jeg prøvde det hvertfall, hehe)

ty!

kan du evt også installere det på server for meg? hva er i så fall din pris om du kan hjelpe med den biten?
Klarer det sikkert selv også men jeg gidder rett og slett ikke å sette meg inn i det. Har nok med å få på plass wordpress-blogg/sitene mine :)

ps; send helst svar på pm...
 
Topp