Kjapp og trygg hosting for Wordpress

pris på wordpress template

andreasd

Medlem
Heisann

Lurer på om dere vet om noen som kan lage 2 stk enkle wordpress templates? Disse er ikke så kompliserte, og skal i hovedsak ha adsense og CJ
greier som annonser.

Noen som har en webutvikler som ikke tar alt for mye i timelønn, og som er til å stole på?

Skal poste på elance og rentacoder også, men greit å høre her først :)

Fortsatt god påske
Andreas
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det billigste er nok om du bare finner 2 stk gratis templates som du liker godt, og så bare får en fyr til å "customize" dem litt for å få dem til å passe til det du skal bruke dem til. Slike "fyrer" finner du masse av både her på WF, på Norsk Web forum, osv.
 

andreasd

Medlem
takker for svar

Kan jeg da tillate meg å putte min egen link i disse templatene?

Litt av poenget er at jeg skal få masse inn linker også :)

Andreas
 

andreasd

Medlem
den ene templaten er det ikke så farlig med. Trenger å ha keyword øverst på siden, noen bilder under søkeordet og 3 x 250x300 adsense blocker.
Artikkel teksten skal ligge under "folden" på siden, slik at CTR blir høyere.

Har testet dette på andre sider, men det er mye enklere å legge inn nye artikler på en WP side, oppdatere sitemap, administrere etc.

Siden skal se ut som en vanlig webside, men med fordelene til WP.

Mener å huske at det var noen som brukte en programmerer i India eller noe, som gjorde bra arbeid, og ikke var altfor dyr.

Er det noen som har linken til denne tråden?

Andreas
 

andreasd

Medlem
takker for link til den tråden :)

Skjønner det med linkene :) Tenkte å investere noen $ i noen wp themes for nettopp å få linker. Kan være gull verdt i lengden :)

Andreas
 

peterandrej

pensjonert moderator
er det for å få linker du skal gjøre dette? for en god ide! rart ingen har tenkt på det før... men seriøst, jeg har vel laget ca 20 slike gratis themes, hvorav en av dem er plukket opp av wordpress.com - som har rundt en halv million brukere. hva fikk jeg ut av det?

- topp 22 i technorati
- pagerank 6
- fikk navnet mitt i en spansk avis - som jeg ikke kan lese fordi jeg ikke kan spansk
- vant en slags bloggkonkurranse
- tjente ca $1000 på å selge linker inne i dem.

...så oppdaget google dette, og så oppdaget theme viewer dette, og vops! ingen bra business lenger. Poenget er at dette var lurt før, ikke lurt i dag. dette vil koste mer enn det vil smake.

tror jeg da.
 

andreasd

Medlem
takker for innspill folkens :)

Har lett blant alle de gratis themene, men ingen som passer til det jeg skal bruke det til.

Får vel satse på den billigste måten, å få en eller annen til å customize et eksisterende theme.

Andreas
 
Topp