Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Prisantydning på Facebook-side med 12K brukere

antidote

Medlem
Hei!

Har i skrivende stund en Facebook-side med 12 857 brukere. Siden er en kampsak for dyrs rettigheter, så de fleste som liker er jenter/damer i målgruppen 16-30.
Har ikke brukt penger på annonsering eller noe annet slikt, så har kun legits liker-klikk.

Noen som har noen anelse om hva denne siden kan være vært?
 

Stoppet

Banned
Kommer vel også litt an på hva den skal brkes til av den som kjøper. Den er vel null verdt for noen som vil selge pelsprodukter. Og interesseorganisasjoner har vel sine egne sider og trenger ikke kjøpe? Er det f.eks. mulig å skifte navnpå den, og hvor mange likes blir værende etter et navnebytte/eierskifte?

Prisen/verdien kan nok være vanskelig å sette før du har en kjøper.
 

antidote

Medlem
Kommer vel også litt an på hva den skal brkes til av den som kjøper. Den er vel null verdt for noen som vil selge pelsprodukter. Og interesseorganisasjoner har vel sine egne sider og trenger ikke kjøpe? Er det f.eks. mulig å skifte navnpå den, og hvor mange likes blir værende etter et navnebytte/eierskifte?

Prisen/verdien kan nok være vanskelig å sette før du har en kjøper.

Skjønner! Takk for utfyllende svar.
 

xdex

Medlem
Så klart, men det er vel kjøpers ansvar.

Det er faktisk lovt å være hyggelig og ærlig også. Gjør en kjøper oppmerksom på noe i forkant, vil spare begge parter for mye hodebry hvis den plutselig forsvant, eller ble stengt, men det er selvfølgelig lov tå bruke hodet. Nå regner jeg ikke med at du i annonsen hadde skrevet "flott gruppe med mye reklame potensiale" heller. Når det er sagt, er vel slike grupper ikke mye verdt, med mindre kjøperen sitter med ett affiliate program (eller lignende) som kan dra inn kjøpesummen innen rimelig tid. Så igjen, den er verdt like mye som noen er villige til å betale for den.

Det er jo heller ingen hemmelighet at facebook har gjort dette langt verre, enn det har vært tidligere. Før jeg hadde kjøpt en gruppe, ville jeg i hvert fall sett på tallene, hvordan brukerne responderer på innhold, ulike statistikker etc. En død gruppe om biler med 60k medlemmer, har ingen verdi så lenge alle er fraværende og aktivitet uteblir.
 
Sist redigert:
Topp