Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Privacy Policy, nytt fra mars

nukleuz

Medlem
Mer info her: Google is streamlining privacy policies, changes effective Mar. 1 | Android Central

selv aldri vært god på privacy policy'n, men inkluderer de nødvendige linjer i alle mine sider med adsense. Nå smelter Google PP sammen for alle tjenestene sine. Bra for oss, antar jeg? Enklere holde tunga rett i munnen når vi benytter oss av Google tjenester, og skal gi ut alle vilkår til brukerne våre. Som fra Google da blir ett - uansett.

Noen ulemper?
 

Erlend

Medlem
Jeg brukte Google Adsense på noen sider før, men bruker nå Scandinavian Ad NetWork, og andre nettverk.

Har hørt om nok av folk som har fått stengt kontoen uten grunn.
 
Har hatt Google Adsense lenge jeg og aldri blitt stengt av ... så har jeg forsåvidt fulgt reglene til punkt og prikk også. Regner dog ikke med adsense alltid og det kan være lurt å lete etter andre annonseringsmuligheter.

Kjører selv en testperiode med Tradedoubler tekstannonser nå. Så får vi se hvordan det går :)
 

picxx

Well-Known Member
Kontoen min har heller ikke blitt stengt, men man vet aldri.

Alle nettsider, mer eller mindre, har brukervilkår.
Bryter man disse er det stor fare for at kontoen din blir stengt, enten nettverket kalles adsense eller noe annet.
 

Erlend

Medlem
Alle nettsider, mer eller mindre, har brukervilkår.
Bryter man disse er det stor fare for at kontoen din blir stengt, enten nettverket kalles adsense eller noe annet.

Har lest om flere som har fått stengt kontoen, som skal ha fulgt reglene til punkt og prikke.
 

Bjørnar

Gründer
Tonny: Skal du oppdatere PP'en du har liggende på WF-bloggen? Eller misforstår jeg - det er ikke den som endres, men våres vilkår som publisher?
 
Topp