Årstermin er vel fra 10.mars til 10.mars, så alt innen da må med. Men hvis du kan lage bilag pr. mnd fra nettbutikken er det mulig du bare kan føre pr. mnd i Visma. Bare en tanke, eg vet ikke, andre her vet dette.
Ehm...du har altså drivet butikk siden mai og har ikke ført regnskap siden?
Hvis nettbutikken leverer riktige godkjente faktura som inneholder alt som må være med, så kan du føre Paypal per måned. (Det kunne nemlig ikke jeg, jeg må føre hver transaksjon for seg selv).
Ellers har jeg regnskapsfører som forteller meg hva som er riktig og hva som er feil, for jeg er heller ikke noen racer med regnskap og jeg bruker heller tid på det jeg er god på enn på det jeg ikke kan godt nok
Ja jeg har vært utrolig slapp der, det er kunn jeg som får svi for det nå. Jeg har selvfølgelig tatt vare på alt av kvitteringer stort sett, Mangler nok endel fra posten ang sendinger men det får jeg bare tåle akkurat nå. takker for svar og flott forum
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.