Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med å komme i kontakt med Host1

Bjørnar

Gründer
Hei,

For to dager siden var det 10 timers nedetid, som de ikke var klar over. Det tok to timer fra de ble klar over det, til det var løst. Absolutt ikke greit, men okei - nåde for rett osv.

Men - jeg har tickets tilbake til januar som fremdeles ikke er besvart. De har ikke noen telefonnummer som jeg kan ringe. De har tilsynelatende en IRC-kanal, som jeg ikke får connectet til via websiden dems.

Er det bare meg som har problemer med disse glade amatørene?

PS. Har hatt nettsider som ryker opp og ned i ett sett her nå også - og jeg begynner å bli alvorlig lei deres totale manglende kontroll.
 

Bjørnar

Gründer
Og det tror du ikke er gjort? Det er jo det som er problemet, det ender opp i tickets som ikke blir besvart.

Men - det ser ut til at det hjelper å skrive på forumet her, for nå er i alle fall 6 av 8 saker besvart.
 

Bjørnar

Gründer
Og det er altså da fortsatt helt umulig å få svar fra dem.

Det gjelder fakturarot, manglende utbetaling av affiliate-inntekter, generelt ekstremt mye lugg og drit på serverne. Alt.

Så sier sikkert mange: bytt leverandør. Joda, men når det ikke bare er ett domene, men fryktelig mange, og en del kunders - så blir det en ekstremt stor jobb. Men ser jo ut som den jobben må tas, for dette går virkelig gale veien med dette "selskapet" Host1.
 

Zmarty

Medlem
Har samme problemene som deg. Veldig synd, for Host1 har tidligere vært en veldig bra leverandør. Nå har jeg gitt opp mine egne webhoteller der og flytter de over til annen host. Jeg har dog noen kunder igjen hos Host1, men håper å få flyttet disse også bort derfra snart..

Både mail og via supportsidene er de utrolig trege til å svare...

Noen som vet hva som skjer med det firma?
 

sKrud

Meget sliten student
Sliter med det samme nå.

Sidene har vært nede i snart 12 timer, uten at jeg klarer å få kontakt med noen i host1..

De svarer ikke på epost, irc eller facebook. Å telefon har host1 aldri hørt om.
 

Tony J

Alle skal få
Jeg anbefaler Pro Isp som det beste alternativet til Host1. Like bra priser og kvalitet, men forhåpentligvis bedre service og kommunikasjon ut mot kundene. De har også nylig oppdatert sidene sine for design og brukervennlighet. Har selv vært kunde i 6 år. Det er alltid kjipt å anbefale noen dersom de ikke kan levere, men her føler jeg ryggen er godt dekket på bakgrunn av egne erfaringer. Jeg har ingen ting igjen for å gi de en anbefaling annet enn at samvittigheten min tilsier at jeg burde gjøre det på bakgrunn av all den gode hjelpen de har gitt meg de tidene jeg har hatt problemer. Sjekk ut https://www.proisp.no selv og gjør opp en mening selv. Ved å lese historiene over og i andre tråder forstår jeg ikke hvordan en bedrift kan holde en tjeneste gående. God kommunikasjon mot kundene, uansett når det stormer som verst, er meget viktig!
 

Marius_J

Social Engineer
Som Tony J sier over her så bytt. Ser Pro Isp tar seg av flyttingen når det gjelder filer osv,

Det er flere som gjør dette også Blandt annet Nordic Hosting, Flytter over alt av filer for deg osv. Så er ikke være enn å bytte.

Hadde selv 3 stk webhotell hos host 1 men etter endeløs nedetid å tragisk support byttet jeg over til Pro Isp
 

Travellingman

Nettgrunder
Hei,

For to dager siden var det 10 timers nedetid, som de ikke var klar over. Det tok to timer fra de ble klar over det, til det var løst. Absolutt ikke greit, men okei - nåde for rett osv.

Men - jeg har tickets tilbake til januar som fremdeles ikke er besvart. De har ikke noen telefonnummer som jeg kan ringe. De har tilsynelatende en IRC-kanal, som jeg ikke får connectet til via websiden dems.

Er det bare meg som har problemer med disse glade amatørene?

PS. Har hatt nettsider som ryker opp og ned i ett sett her nå også - og jeg begynner å bli alvorlig lei deres totale manglende kontroll.

De har oppgitt et tlfnummer her ser jeg https://www.webforumet.no/forum/threads/kontaktinfo-host1.13520/
 

Marius_J

Social Engineer
Gammel tråd jeg tar opp.
Jeg har nå hatt nedetid i over 48 timer på et av mine webhotell. Kun det ene webhotellet jeg har igjen også flytte vekk ifra Host1.

E-poster blir ikke besvart. Tlf blir besvart men når jeg spør hvorfor domener blablabla er nede så legger de bare på.
Noen som har fått svar ifra disse i det siste?
 
Topp