Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med Adsense på diskusjonsforum?

Dag Frogner

Supermedlem
Har fått avslag på min søknad ang Adsense. Dette er grunnen Google ga meg:

Sidetype: Nettstedet ditt er av en type som vi for øyeblikket ikke godtar
i programmet vårt. Slike nettsteder omfatter, men er ikke begrenset til,
nettsteder for nettprat, nettsteder som leder trafikk via cybersquatting,
nettsteder uten store deler originalt innhold, og nettsteder som bruker
overdrevent mange søkeord i innholdet på eller koden for sidene.

Vet ikke helt hva av dette de mener min side er, men jeg har da sett maaange diskusjonsforum av ymse slag/kvalitet som bruker Adsense.

Noen som vet litt mer om det svaret jeg fikk?
 

Erlend

Medlem
Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men bør du ikke vurdere andre metoder enn Adsense? Du har tross alt blitt utestengt to ganger før.
 

picxx

Well-Known Member
Har du hatt domenet registrert på en konto som tidligere er blitt utestengt er det bare å glemme å få det inn igjen i adsense.

Første gang jeg søkte på adsense fikk jeg godkjent, hvorpå de stengte ned kontoen min igjen i løpet av en 2 ukers tid. (Grunnen er jeg fremdeles pr. i dag usikker på)
Andre gang søkte jeg (ok, ikke jeg, som i mitt navn) med en annen side, men la til siden jeg brukte første gang etter noen uker. Par dager etter jeg la til siden ble kontoen stengt.
Tredje gang søkte jeg med en ny side, igjen, men unngikk helt sidene som hadde blitt brukt første og andre gang....den kontoen har jeg nå hatt i over 3 år.
 

picxx

Well-Known Member
picxx: Hvis det er slik det fungerer, hvorfor får jeg ikke den beskjeden istedetfor "unnskyldningene" jeg får nå?

Fordi de har ikke noen automatiske svarmeldinger som gir ut slike meldinger....og det vi får, er automatiske svarmeldinger :)
 
Topp