Problemer med innloggingen

En tråd i 'Ris og ros til WF' startet av Dre_C, 5 Apr 2007.

1. Dre_C

Dre_C Medlem

Jeg blir med jevne mellomrom loggget ut av forumet. Har ikke funnet noe mønster i når det skjer, men har nå måttet logge meg inn 4 ganger på ca 10 minutter.

2. Knut

Knut Medlem

Samme skjer med meg.

3. Kenneth Dreyer

Kenneth Dreyer Well-Known Member

Jasså..

Har aldri skjedd med meg. Bruker dere Firefox?

4. Knut

Knut Medlem

Bruker IE nå

5. Kenneth Dreyer

Funker det med IE? Eller er det med IE det ikke fungerer?

6. picxx Well-Known Member

Jeg har ikke blitt kastet ut, men noen ganger er det noen sider (tråder) som laster ekstreeemt sakte.

(Jeg bruker FF)

7. Kenneth Dreyer

Jeg vet ikke hva det er, og jeg finner heller ingenting om det på VB forumene. Kan jo hende det er noe feil hos dere?

8. picxx Well-Known Member

Kan godt hende det er noe hos meg, da jeg kjører gjennom en jævla flaskehals når jeg laster inn noe utenfor dette jævla landet.
    Deler kobling med 4 andre og en NIXkobling ut som jeg sikkert deler med de største firmaene her nede... blæh!

Bare rart at andre norske sider laster kjapt mens denne står å durrer å venter på å få frem knappene nede til høyre i flere minutter (opptil 10)...

Men...som sagt, kan det like gjerne være denne jævla ISP'en. Har akkurat skifta og er ikke 100% etter min mening.

9. Kenneth Dreyer

WF ligger på en server hos Domeneshop. Dem er jo kjent for å være av kvalitet.

10. picxx Well-Known Member

Jepp... vet om flere som ligger der som jeg kommer inn på lynraskt.

Sjekke om du har noen sperrer på IP'ene dine da. Jeg får tildelt ny IP hver dag.(tror jeg).

11. Niclas

Niclas New Member

Jeg bruker IE og har ingen problemer med hastigheten, men opplever det samme med hensyn til innlogging. Av ren latskap fortrekker jeg å være konstant innlogget overalt. Siste uken eller så har jeg opplevd at jeg ofte må logge meg inn påny i WF, merker det som oftest idet at jeg skal poste en kommentar.

12. Kenneth Dreyer

Det er en ny patch ute, skal prøve å få oppgradert til den over helgen! :)

13. Knut

Knut Medlem

Når jeg bruke IE blir jeg ofte utlogget når jeg skriver ett innlegg. altså, klikker jeg på "Legg inn svar" knappen så er jeg utlogget. Også når jeg kommer inn på siden er jeg ofte utlogget. Dette gjelder også Firefox, men ikke så ofte. Det er for meg ett veldig lite problem, men en smule irriterende. :)

14. Harlem

Harlem Medlem

Samme skjer her!

3 ganger på under 10 min...
    Fortsetter dette så dropper jeg hele forumet... :mad:

15. Yngve Larsen

Yngve Larsen E-commerce ekspert

Tipper det er et cookies problem Kenneth, sikker på at du har rette innstillinger i konfigurasjon ?

Jeg har forøvering ikke merket noe til det.
    Tviler på at å oppdatere VB vil hjelpe.

Del denne siden