Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med registrering

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg prøvde idag å registrere meg som affiliate.
Kommer ikke forbi steg 2 i prosessen:
* Country required
* Newsletter format not selected.
Det er ikke noe felt hvor jeg kan velge land, og newsletter *ER* selektert.
Land er sikkert bare glemt i formen og newsletter er en radio, som må testes annerledes enn vanlige tekstfelt (ihvertfall i php).

Som produkt-tilbyder har jeg fremdeles ikke hørt noe fra de, men jeg har fått kontakt med EuroAds.
 

Atlas

Medlem
Jeg har endnu ikke hørt fra dem.
Er heller ikke kommet igennem på telefon til dem.
Vil ikke bruke mer tid på dem. Virker som et useriøst firma.
Da har jeg meget bedre erfaring med Euroads og andre
 

kongen

kongemedlem
Jeg har endnu ikke hørt fra dem.
Er heller ikke kommet igennem på telefon til dem.
Vil ikke bruke mer tid på dem. Virker som et useriøst firma.
Da har jeg meget bedre erfaring med Euroads og andre

Nå har vel TD fler titusen affiliates, og at de kanskje av og til har mye å gjøre og ikke bare kan kaste unna alt annet arbeid for å gi deg svar på dagen kvalifiserer vel de ikke som useriøs.

Det kan jo hende andre affiliates har sendt inn en supportforespørsel før deg og kommer før deg i køen på tilbakemeldinger, og noe som i hvertfall er sikkert; TD er seriøs!
 

kongen

kongemedlem
Jeg prøvde idag å registrere meg som affiliate.
Kommer ikke forbi steg 2 i prosessen:
* Country required
* Newsletter format not selected.
Det er ikke noe felt hvor jeg kan velge land, og newsletter *ER* selektert.
Land er sikkert bare glemt i formen og newsletter er en radio, som må testes annerledes enn vanlige tekstfelt (ihvertfall i php).

Error Message: "Country not entered / Newsletter not selected"
If you cannot get passed the first page (type of organisation) this means you are blocking the TradeDoubler cookies.

Please enable your Internet browser to accept TradeDoubler cookie. Please note, this cookie may also be blocked by 3rd party applications such as Nortons Internet Security or other firewall/privacy protection software. Please contact your software vendor or consult the manual to setup the correct permissions for the TradeDoubler cookie. Once you have changed these settings please try again.
TradeDoubler Help Centre : FAQ : Joining TradeDoubler
 

Atlas

Medlem
Nå har vel TD fler titusen affiliates, og at de kanskje av og til har mye å gjøre og ikke bare kan kaste unna alt annet arbeid for å gi deg svar på dagen kvalifiserer vel de ikke som useriøs.

Det kan jo hende andre affiliates har sendt inn en supportforespørsel før deg og kommer før deg i køen på tilbakemeldinger, og noe som i hvertfall er sikkert; TD er seriøs!

Jeg har selvfølgelig forståelse for det.
Og jeg har også forståelse for at support kan ha mye å gjøre og ikke tid til meg.
Men det jeg ikke skjønner er hvorfor registreringsprosedyren ikke fungerer. Jeg har prøvd registrere meg 5 ganger på 1 måned. Etter endt registreringsprosedyre kommer en melding hvor det står "mail er sendt til deg med informasjon". Men mailen er ikke sendt. At det ikke fungerer på over 1 måned synes jeg er for dårlig for et så stort firma.
 

kongen

kongemedlem
Hvilken eposttjeneste bruker du? Bruker du en betalt eposttjeneste fra din webhost? Eller en gratistjeneste ala gmail, hotmail, yahoo osv?

Hvis du bruker en gratistjeneste kan du kanskje prøve å registrere deg med en annen gratistjeneste for å se om du lykkes da. Hvis du har hotmail, prøv da med gmail, og omvendt.
 

Atlas

Medlem
Hvilken eposttjeneste bruker du? Bruker du en betalt eposttjeneste fra din webhost? Eller en gratistjeneste ala gmail, hotmail, yahoo osv?

Hvis du bruker en gratistjeneste kan du kanskje prøve å registrere deg med en annen gratistjeneste for å se om du lykkes da. Hvis du har hotmail, prøv da med gmail, og omvendt.

YES! Prøvd med annen eposttjeneste og det gikk helt problemfritt!!
Takk og ryktepoeng.
 

testdriver

Ha det bra..
FYI, TD: Sendt noen e-poster med gmail jeg aldri har fått svar på.

Trenger ikke svar, men kanskje verdt å ta en kikk på spamfilteret deres.
 

kongen

kongemedlem
Da jeg ikke fikk svar brukte jeg yahoo.
Da jeg fikk svar brukte jeg mailadressen på min server

Til TD:

Det ser ut som om Yahoo Mail har bannet deres isp tilbyder (hvor dere har scriptet som sender ut automatisk epost fra). Dere kan enten ta kontakt med Yahoo direkte for å åpne opp for eposter sendt fra dere, eller skifte isp tilbyder til en som ikke er bannet.

Hvis dere ikke sender fra smtp, kan dere også kode om scriptet som sender ut automatisk epost til å bruke smtp (istedet for sendmail/php mail), for å se om dette hjelper.

Dere vil ikke at alle registreringer i fremtiden og hjelp fra support ikke skal komme frem til de som bruker Yahoo Mail! Frem til dette er løst bør dere også skrive på registreringen at man ikke kan registrere seg med en Yahoo epostadresse.
 
Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Næææh...

Error Message: "Country not entered / Newsletter not selected"
If you cannot get passed the first page (type of organisation) this means you are blocking the TradeDoubler cookies.

Please enable your Internet browser to accept TradeDoubler cookie. Please note, this cookie may also be blocked by 3rd party applications such as Nortons Internet Security or other firewall/privacy protection software. Please contact your software vendor or consult the manual to setup the correct permissions for the TradeDoubler cookie. Once you have changed these settings please try again.
TradeDoubler Help Centre : FAQ : Joining TradeDoubler

Skjønner ikke - blokkerer ingenting, har ikke brukt Norton, AV eller personlig fw på flere år. Kanskje en timeout (holder vanligvis på med 12-14 ting samtidig)..
Litt usannsynlig, men jaja... whatever - kom forbi idag, så alt i orden og happy her! :)
 
Topp