Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med SMSmovies og Epassporte?

webmoney

Søkemotoroptimist
Når man googler Epassporte får man opp mange skrekkhistorier, de aller fleste fra 2007.

Jeg får ikke svar på mine henvendelser til Epassporte, får ikke ut noen penger derfra og fraråder herved alle fra å bruke denne tjenesten.

Mine 208 dollar har jeg avskrevet for lengst.

Altså: Ikke rør Epassporte, selv ikke med en lang kjepp.
 

picxx

Well-Known Member
Har brukt epassporte siden begynnelsen, og aldri opplevd problemer med dem.
Nå har jeg heller aldri forsøkt å sette meg i kontakt med dem via kundesupporten, da det visst skal være en selsom opplevelse.
Kontakt Michael Olsen michael.olsen@epassporte ICQ 95431302 så får du garantert svar ganske så kjapt. (han er forøvrig dansk...) :)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Siste uttak fra atm var den 16. og da var det ikke noe problem.
Siste innskudd i dag.
Har ikke brukt kortet online på en god stund, men vet det er noen som ikke tar epass.
Ta kontakt med Michael og snakk med han, han er uovermåtelig trivelig og en veldig god (den eneste gode?) representant for epass.
 

picxx

Well-Known Member
Nei, det er ikke mulig å overføre mellom epass og paypal.
Hos epass får du et virtuelt visa, d.v.s. et kortnummer og et slikt 3 siffret pin nummer du kun kan bruke online. I tillegg kan du også bestille et elektronkort som du kan bruke for å ta ut i minibanker.
Grunnen til at det brukes, er for at det er omtrent den eneste måten å motta elektronisk betaling på i adult. Om man driver innen adult og heller foretrekker sjekker er det vel i bunn og grunn ikke noen vits med epass, da det ikke er særlig utbredt innen mainstream.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Når de som forvalter pengene mine ikke gidder å svare på henvendelsene mine, takker jeg for meg. Det skal ikke mer til, faktisk.

Jeg advarer alle mot epassporte. Råtne greier.
 

picxx

Well-Known Member
Appropo epass picxx. Hvordan oppfører du disse pengene i regnskap eller skattemessig? Det har jeg lurt på en stund nå.

Regner med du gjør det på samme måte som f.eks. paypal.
Du har jo faktura på hver transaksjon også hos epass.
 
Topp