Problemer med Webforumet

En tråd i 'Ris og ros til WF' startet av Tony J, 31 Aug 2013.

1. Tony J

Tony J Alle skal få

Når jeg poster ting på forumet så kommer følgende feilkode opp:

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 55

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 107

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 111

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 119

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 130

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 134

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 142

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 211

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 389

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/class_core.php on line 2552

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [path]/includes/init.php:55) in [path]/includes/functions_vbseo_url.php on line 244

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [path]/includes/init.php:55) in [path]/includes/functions_vbseo_url.php on line 248

Posten blir lagt ut uavhengig av dette.

2. selbekk Medlem

Ser ut som noen har fått oppdatert PHP-versjonen sin :) Skru ned error level i php.ini-filen din til kun å vise errors (ikke warning / deprecateds), så løser dette seg. Eller fiks problemet med en oppdatering av forumsoftwaren til siste versjon.

3. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Får denne når jeg klikker på vis nye innlegg i en forumtråd:

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 55

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 107

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 111

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 119

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 130

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 134

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 142

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 211

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/init.php on line 389

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/webforum/public_html/forum/includes/class_core.php on line 2552

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [path]/includes/init.php:55) in [path]/includes/functions_vbseo_url.php on line 244

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [path]/includes/init.php:55) in [path]/includes/functions_vbseo_url.php on line 248

4. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

Hos meg funker vis nye innlegg uten feilmeldinger.

5. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Det er ikke den nye innlegg i menyen jeg mener, den fungerer som den skal. Det er i listen som kommer opp under nye innlegg....

6. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

Har hatt mye trøbbel i det siste jeg, og en av feilmeldingene har sagt at siden har blitt flyttet til en ny server.

7. Pekabo Medlem

Mye problemer her også, spesielt i Chrome av en eller annen grunn

8. Tony J

Tony J Alle skal få

Bruker Chrome også

9. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Vi er på ny server og serveren som WF er på nå kjører siste stabile versjonen av PHP. Og den versjonen støtter ikke alle funksjoner i den eldgamle vbulletinversjonen som WF er på.

10. muffins

muffins Medlem

Er det ikke bare å oppdatere vbulletin da? :)

En annen ting som ikke funker hos meg er avatars, de vises ikke i det hele tatt.

11. Steve Cash

Steve Cash Medlem

Det ble sagt av flere forumadministratorer for en stund siden at siste versjon av vbulletin er treg på forum med mange innlegg, og visstnok ustabil. Derfor har de samme administratorene ventet med å oppdatere. (Men detaljene vet helt klart Kluften mer om når han logger å igjen.)

Edit: Men helt bra er det ikke slik det er nå heller. Hvis jeg trykker direkte på en post på forumets framside får jeg bare en rekke feilmeldinger, og når jeg poster en melding får jeg også feilmeldinger (det siste er nevnt over ser jeg). For å få lest tråden jeg nettopp postet i må jeg gå via huriglenker - dagens innlegg.

Sist redigert: 1 Sep 2013
  12. Tony J

Tony J Alle skal få

Anbefaller herr Kluften å ta seg en runde med Chrome for å se alle feilmeldingene som dukker opp. Ved kommentering av andres innlegg og innleggelse av nye.

13. Steve Cash

Steve Cash Medlem

Det har neppe noe som helst med Chrome å gjøre. I alle fall får jeg det samme i Firefox.

14. Bjørn

Bjørn Domenespekulant

Samme problemet i IE også.. irriterende..

15. hansson

hansson Langveisfarende

Har samme problemer her også, ser ut som det er nye poster som ikke vises riktig. Lenkene fra e-poster med at noen har svart i tråden gir hvit side med feilmeldinger (samme som TS limte inn). Trodde at forumet var nede, men fant nå tilfeldigvis ut at kontrollpanelet og andre bakinnganger fungerer. Fra fronten er det ikke mye som virker.

Del denne siden