Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Programmerer søkes til "no cure, no pay" oppdrag

R.G

New Member
Hei alle sammen,

Er på utkikk etter dyktige programmerere/applikasjonsutviklere, primært til online-applikasjoner. Vi driver med konseptutvikling av ulike typer, og vi ser at behovet for å samarbeide med en programmerer øker. Vi vet at det finnes programmerer der ute med god kompetanse som kan påta seg oppdrag etter "no cure, no pay" prinsippet og det er de vi i første omgang søker.Vi jobber også etter vinn-vinn prinsippet, dvs. at vi alltid finner en økonomisk nøkkel begge parter kan se seg fornøyd med. Du må gjerne være nyutdannet, da skal vi sørge for å gi deg en god referanse til ditt videre karriereliv. Det er også viktig at du ser muligheten til å gjøre ting enkelt. Vi er ikke ute etter kompliserte og avanserte løsninger. Vi vektlegger i høy grad: Sikkerhet, enkelthet og meget brukervennlige løsninger. At du er kreativ og ser løsninger er en fordel, liker gjerne at du er en type som forteller hvordan ting skal gjøres og gir oss gode råd :) Ofte har vi en kravspek til prosjektene, andre ganger må vi nesten bare ta en prat og "drodle" litt rundt prosjektet med programmerer :) At du bor på det sentrale østlandet er en fordel, dersom vi trenger å møtes.

Er det noen her ute, så ta kontakt :)

-Kristian-
 
Sist redigert av en moderator:
Hei R.G
Nye prosjekter er alltid spennende for en utvikler. Prøver til stadighet ut flere idèer selv.
Men med tanke på at dere ønsker utviklere til "no cure, no pay" oppdrag, så tror jeg det ville hvert en fordel å si litt om hva slags prosjekter dette er?
Ikke nødvendigvis detaljer, men alle utviklere (tør jeg påstå) har spesielle emner de er bedre på en andre.

F.eks jeg for min del vet at jeg er bedre på å visualisere løsninger for CRM systemer, en jeg er på å bygge opp forumer.

Bare et lite tips fra min side.
 

R.G

New Member
Takk for det Tonny, og artig med svar så raskt! Inntil videre, så ønsker vi å holde firmanavn o.l litt anonymt, er vel bare sånn vi er generelt :) Og ikke la dere blende av ordet "vi", vi er hverken store eller mange :) Men, vi har mange ideer og prosjekter. Til deg Wetting2, ang type prosjekt, så varierer det fra prosjekt til prosjekt. Denne gangen gjelder det online-lagring av "dokumenter" for kunder. Bla. en del skjemaer som skal knyttes opp mot prosjekter, for deretter å lagre dette online på server. Er den del informasjon som skal autogenereres i forskjellige skjemaer/maler. Dette er altså et sted hvor en kunde får brukernavn og passord, logger inn, fyller inn firmaopplysninger o.l, deretter oppretter prosjektnavn/nummer, knytter/legger til valgte dokumenter til prosjektet. Det er viktig at firmaopplysninger o.l kommer frem automatisk i disse skjemaene, slik at kunde slipper å fylle inn dette hver gang. Jeg ser for meg at det ikke er store utfordringene fagmessig, men heller at det er en del "slavejobb" med utforming av disse skjemaene, er ca. 50-55 skjemaer (som er i Word-format pr i dag). Dette var litt kort fortalt, nettside lager vi selv, så trenger i grunn bare "databasen og programmet". Håper det var litt til hjelp :)
 
Topp