Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Promotering av egne tjenester - bilbehandling

n0stra

Medlem
I tillegg til å leke litt med webutvikling og alt annet jeg gjør ellers blandt annet på jobb har jeg en hobby som involverer biler. I den forbindelse har jeg prøvd en god del forskjellige ting for å beskytte, behandle og gjøre det samleobjektet jeg har stående penest mulig (og med stort hell).

Dette har ført til at jeg har tilegnet meg noen teknikker og prosedyrer som jeg har brukt for å hjelpe endel taxi sjåfører med å redde lyktene deres med. Som følge av slitasje fra støv, steiner og lignende blir det gjerne en ru og grå overflate på lyktene som gir feil lysbilde, visuelt blir bilen styggere i tillegg til at lysmengden blir drastisk redusert.

Spesielt for taxieiere er dette en stor utgiftspost. 1 sett lykter til en mercedes kommer ofte på 7000 pr side ex moms inkl rabatter. At jeg da kan fixe dette på litt under 2 timer og en langt lavere kostnad har gitt meg en ide om at dette kan være en fin bigesjeft (jeg synes det er morro og enkelt og kundene blir helt sykt fornøyde).

Tanken min er nå å benytte eget enkeltpersonsforetak, utstyret har jeg allerede, jeg bor i en storby og har dessuten mulighet til å reise om nødvendig. Promoteringsmessig tenkte jeg å ringe rundt, lage en enkel selvforklarende flyer med kontaktinformasjon samt en enkel informasjonsside med en webadresse som også er selvforklarende. Der kan jeg samle bilder før og etter samt legge ut noen referanser fra lokale taxieiere som jeg allerede har fått ja fra.

Tenkte å ta ca 1000 kroner for hver jobb hvis det er i nærområdet evt at de kommer innom, 3 for prisen av 2 om de stiller 3 biler opp på samme tidspunkt og evt legge til standardsatser på utkjøring i tillegg.

Spørsmålene og grunnen til at jeg skriver dette er da:
- billig hosting av .no domene (har laget mine prosjekter tidligere på jobbens tjenester men dette blir noe helt annet)
- siden det her er snakk om en kjapp og enkel side tenkte jeg å bruke WP og trenger da et billlig, raskt webhotel med sql database, noen forslag?
- hva synes dere evt om prisen? Tanken er først og fremst å henvende seg til bedrifter som kjører mye men selvsagt også til privatpersoner ellers
- noen andre forslag til promotering?
- kan jeg skrive av utgifter til kjøring til og fra sted for jobb, utgifter til midler og verktøy isåfall som enkeltpersonsforetak?

Og til slutt, jeg føler at dette kan føre til noen kronasjer på si, vet ikke hva dere tror og om det er noen bilinteresserte her :)
 
Sist redigert:
Topp