Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Promotering av ny anonym Blogg

MakeorBreak

New Member

peterandrej

pensjonert moderator
Det behøver ikke være noen ulempe å være anonym, det kan til og med være en fordel (tenk bare på forfatteren Anonym f.eks). Men det at du ikke har et navn eller andre holdepunkter som gjør deg interessant betyr at TEKSTENE er den ENESTE delen du kan utmerke deg på. Og når det kommer til tekstene, så skriver du dessverre ikke godt nok til at bloggen blir interessant.
 

MakeorBreak

New Member
Hei PeterAndrej

Bloggen er nyopprettet, og kommer nok til nå i starten lære meg mer om hva som skaper en god blogg. Jeg er klar over at mine skriveferdigheter kanskje ikke er av de beste, men jeg ønsker likevel å dele mine tanker og interesser. Men takk for kontruktiv tilbakemelding.
Jeg blir veldig takknemlig om du har noe konkrete tilbakemeldinger på hva som kan bedres. På forhånd takk.

Stine
 

Web2000

Medlem
Innholdet kan forbedres. Du har foreløpig ikke noen interessante innlegg. Jeg ville vel kanskje skrevet mer enn 3 innlegg på bloggen din før du begynner å spørre om hva som kan forbedres.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hvorfor mener du at hun ikke skriver godt nok?

Er jo bare å lese innleggene :)

Hun skriver helt greit, men for å lykkes med en blogg av denne typen må kvaliteten på innleggene ligge en god del over det man ser på andre blogger. Fordi tekstene er det eneste hun kan selge. Hadde hun derimot drevet en moteblogg, eller om hun hadde vært kjendis eller avslørt noe spennende i en navngitt bedrift - da hadde saken vært en annen.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hei PeterAndrej

Bloggen er nyopprettet, og kommer nok til nå i starten lære meg mer om hva som skaper en god blogg. Jeg er klar over at mine skriveferdigheter kanskje ikke er av de beste, men jeg ønsker likevel å dele mine tanker og interesser. Men takk for kontruktiv tilbakemelding.
Jeg blir veldig takknemlig om du har noe konkrete tilbakemeldinger på hva som kan bedres. På forhånd takk.

Stine

For å forbedre ferdighetene dine er det enkle det beste. Skriv, skriv, skriv, skriv. Det spiller ingen rolle hva du skriver eller hvor/om du publiserer det, bare du skriver.

Men nei, det er ikke enkelt. Gode skriveferdigheter kommer ikke over natten. Gode skriveferdigheter kommer som et resultat av enten a) et helt ekstraordinært talent, eller b) hardt arbeid over tid. Hverken du eller jeg faller inn under a-gruppen, så da må vi dessverre trene :)
 

MakeorBreak

New Member
Innholdet kan forbedres. Du har foreløpig ikke noen interessante innlegg. Jeg ville vel kanskje skrevet mer enn 3 innlegg på bloggen din før du begynner å spørre om hva som kan forbedres.

Hei

Mulig jeg formulerte meg litt dårlig. Det var et kommentar
Om at måten å skrive på ikke var bra nok, og spurte derfor om han kunne utdype dette.

Men takk for svar.
Jeg er i starten og driver å prøver meg frem. Jeg leker meg litt med det og håper jeg lærer etter hvert.
 

Web2000

Medlem
Tipset mitt (som nystartet anonym blogger selv :) er å skrive en god del mer innlegg. Når du har skrevet i 1 måned eller et par måneder kan du begynne å tenke på å markedsføre den. Hvis du begynner med dette før du har nok innhold vil du sørge for at de besøkende aldri kommer igjen.. Innhold er veldig viktig.. Husk at "bilder selger" så bra bilder er viktig.

Når du har innholdet på plass kan du bruke de ulike bloggtjenestene for å promotere bloggen din. Du kan "plinge" den og få den opp på f.eks VG.no
En annen god ide er å samarbeide med andre bloggere som blogger i samme kategori. Skriv gjerne en bloggpost om hverandre og del linker.
 
Topp