Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Psykisk helse nettside selges.

OldHP

Medlem
Nettsiden er basert på psykisk helse og 90% av brukerne er psykisk syke, de resterende 10% er andre, enten pårørende eller interesserte i psykisk helse.

Nettsiden har PR 2, er 2 år gammel og har 96,000 pageloads og rundt 22,000 besøkende. Gj. er altså 4 page views per bruker noe som gir en teoretisk formel på at 7 av 10 brukere klikker seg ut av nettsiden uten noen andre enn 1 pageloads og de resterende 3 som kan være inne fra 10 min til flere timer. 10% av surferne er inne i mer enn en time. Har opprettet en konto hos statscounter der du om interessert kan få tilgang til stats.

Har ikke markedsført nettsiden via email kampanjer eller banner annonser, så mesteparten av trafikken kommer fra søkemotorer og debatt fra sol.no

Problemet man kan tenke seg med den nettside eventuelle handelen er at ingen har penger til å kjøpe seg produkter pga trygdeytelser. Man kan da kombinere f.eks advokat hjelp, det er en norsk nettside som du kan joine som affiliate og selge advokat bistand, staten betaler for de psykisk syke og du får uansett penger av de (sansynligvis!). Sier dette uten å ha testet det ut. Via spørreundersøkelsen på nettsiden så finner man ut visse ting man kan bruke i markedsføringsstrategier.

Er et forum der også med 157 medlemmer, det har dempet seg en del ned men om vinteren er det mer trafikk på psykisk helse forum. Psykisk syke har en tendens til å sitte inne forran PCn en del. Dette gir økt trafikk såklart.

Jeg selger nettsiden pga av at jeg selv er psykisk syk og kan ikke arbeide siden jeg mangler kunnskap om det feltet (web design) (SEO) og har ikke kraften til å fortsette å gå på kurs for å lære meg dette.


Nettsiden er: AkuttPost.no - Nettside om psykisk helse Forumet er: http://www.akuttposten.no

Antydning til pris er minimum 5000,- men tviler på at jeg går så lavt.

Send om interesert email til post@akuttpost.no

NB! Nettsiden har en gratis tjeneste der en psykiater svarer på forumet og via email noe som ikke lenger vil være tilgjengelig ettersom min mor èr psykiateren og gjør dette som en mer familiær tjeneste. Har hatt en psykologstudent men ifølge mental helse var det ulovlig ettersom studenten ikke var ferdigutdannet og kunne risikere å gi feil svar.

KAN HENDE JEG BLIR INNLAGT PÅ PSYKIATRISK SNART SÅ KAN TA LITT TID FØR JEG SVARER TILBAKE. :mad:

Har også en annen nettside som kan være til hjelp for andre som trenger å vite det lille jeg vet om web design og markedsføring. Denne selges neppe siden den ikke er verdt noe, men det er jo alltid gratis å ta seg en titt: TjenePengerOnline.no - En gratis guide til tjene penger online
 
Sist redigert:

Knut

Medlem
at jeg kan bytte med etablerte nettsider istedenfor penger.

Først skriver du at du ikke kan driver en nettside p.g.a at du ikke har kunnskap bl.a, så kan du plutselig bytte??
Er dette innlegget om salg seriøst ment, eller er du en av hubbabubba-gutta? :)
 

OldHP

Medlem
hei

vel etablerte nettsider trenger vel ikke så mye oppdateringer? Jeg har ingen gode kunnskaper innen å starte ny nettside men kan jobbe med etablerte nettsider som allerede har innhold design og produktsalg. Slike steder trenger ikke så mye oppdateringer.


Men nei, innlegget var ikke ment som spøk men som sagt, jeg blir kanskje innlagt snart så forstår din misforståelse.
 

picxx

Well-Known Member
Det jeg tror du burde gjort er å ta kontakt med noen som kan litt og få dem til å verdsette sidene dine, for den siden du karakterisierer som 'ikke verdt noe' er en side som nok er verdt ganske mange tusen, og det samme gjelder siden du prøver å selge.
 

Knut

Medlem
vel etablerte nettsider trenger vel ikke så mye oppdateringer? Jeg har ingen gode kunnskaper innen å starte ny nettside men kan jobbe med etablerte nettsider som allerede har innhold design og produktsalg. Slike steder trenger ikke så mye oppdateringer.


Men nei, innlegget var ikke ment som spøk men som sagt, jeg blir kanskje innlagt snart så forstår din misforståelse.


De aller fleste trenger ende jobbing uansett hvor etablerte de.
Vil råde deg til å høre på hva picxx skriver forøvrig.
Evnt. sette ting på "vent" til formen kommer seg.
 

OldHP

Medlem
OK

Jaja, nå har jeg sagt det her da, blir visst ikke innlagt alikevel men kan jo bli det siden hjelpepleieren min vet om dette innlegget på forumet så kan jo risiikere å bli innlagt igjen om jeg sier vas så jeg holder mitt ord.

Men takk for gode ord, er få av de der jeg er.
 

Dre_C

Medlem
Jeg synes dette er en bra side med mye nyttig informasjon.

Når det gjelder prisvurderingen av denne siden så tror jeg faktisk siden har større verdi for deg enn den har for en eventuell kjøper. Når du har en avtale med en psykiater som svarer på spørsmål for deg og når du i tillegg har egen erfaring og du tydeligvis brenne for temaet.

Mitt råd til deg blir heller å skaffe deg en partner som kan hjelpe deg med de tingene der du føler du ikke strekker til når det gjelder design og lignende. For det du kan bidra med på denne siden betyr veldig mye. Jeg tror derfor at du kan tjene mere på dette enn å selge siden.


Jeg hadde også villet hatt en liten gjennomgang om akkurat hva du vil ha på denne siden. Er det for eksempel formåltjenelig å ha selvskadingsbilder på siden eller kan dette skremme vekk og gi siden et mer useriøst preg? Dette er noe jeg mener du må ta stilling til hvis du ønsker å selv drive siden videre.
 

OldHP

Medlem
Det med selvskadingsbildene

Vi hadde mange flere selvskadingsbilder men tok de vekk pga at de som sendte inn bildene ba om å ta de ned fordi familiemedlemmer fant ut av nettsiden.

Jeg føler personlig at de bildene gir et ordentlig bilde av psykiatrien og viser den harde virkeligheten.

Ellers takk for dine ord Dre C.. Du har nok rett i det, og siden modnes jo, og vil nok få mer populæritet opp gjennom tiden
 
Topp