Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pulekontakt.com

Erebos

Medlem
Behöver man fråga artisten om lov eller är det bara att lägga in videon?
Gör det nästa vecka när jag har en riktig dator att jobba med isf. :)
 

Msites Ltd

Livsnyter

Erebos

Medlem
Nej. Kneppedating.dk har inga betalande medlemmar än.
Det kan bero på att den är nystartad och/eller att jag har lagt in texter som jag översatt med google translate och då ser det säkert konstigt ut för en dansk! Ska fixa en riktig dansk översättning så kommer den också att dra in pengar snart.
Givetvis kommer en dansk webmaster kunna tjäna mycket mer än mej såklart.
Jag har aldrig sagt att sajten funkar lika bra om man bara betalar domännamnet! Just pulekontakt är en lyckträff som fungerade direkt utan att jag gjort reklam för den.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Nej. Kneppedating.dk har inga betalande medlemmar än.
Det kan bero på att den är nystartad och/eller att jag har lagt in texter som jag översatt med google translate och då ser det säkert konstigt ut för en dansk! Ska fixa en riktig dansk översättning så kommer den också att dra in pengar snart.
Givetvis kommer en dansk webmaster kunna tjäna mycket mer än mej såklart.
Jag har aldrig sagt att sajten funkar lika bra om man bara betalar domännamnet! Just pulekontakt är en lyckträff som fungerade direkt utan att jag gjort reklam för den.

Så når vi konkluderer er vi enige om at det ikke bare er å betale domeneavgift og vente på innbetalingene. Det skal faktisk arbeides en del for å både rangere i søkemotorer og konvertere til penger.
 

Erebos

Medlem
Ja det är vi helt eniga om.
Men pulekontakt som är till salg här drar ju redan in pengar och har återbetalande medlemmar på kontot?
Den som eventuellt köper den får ju inkomster och en bra domän att jobba vidare med.
 
Topp