Kjapp og trygg hosting for Wordpress

QXL.no - La merke til den überflotte seo'n

Gomlers

Member
Hvis dere ser nederst på denne siden, i det grå feltet, så gjør tydeligvis QXL et forsøk på optimalisering her...

PC-lyd - Data & Hardware

Hva mener dere, fungerer dette, eller bør QXL se som etter ett nytt SEO selskap?

Min mening:

  • Ikke bra: De bruker stort sett ALLE ord og uttrykk i PC verdenen.
  • Ikke bra: Samme tekst vises på alle undersider innenfor PC kategorien
  • Ikke bra: De har satt teksten nederst, under alt annet innhold på siden. De kunne i det minste ha kjørt noen div'er som stod strategisk plassert
  • Bra: De gjør da iallefall et forsøk.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Helt enig, det der gjør ikke annet enn å få dem til å fremstå som enda mer uproffesjonell.. med en side som qxl.no burde dem jammen klare å gjøre bedre enn det der!
 

picxx

Well-Known Member
Dette ble innført for litt over 1 år siden...ikke vet jeg hvilket firma de bruker, men kan hende spamcops ikke burde være så harde på cops...lol :D
 

picxx

Well-Known Member
Jeg tror egentlig ikke den "artikkelen" der gjor noe nytte av seg..

Tror ikke det var noen artikkel, men rett og slett et enkelt spørsmål :D


Om "store" nettsider kan kjøre unna med med keywordstuffing er det vel heller ikke i noe i veien for at mindre sider skal gjøre det samme ....
 
Sist redigert:

Gomlers

Member
Nei absolutt ikke. Jeg har noe lignende i bunnen på Bryllup Dekorasjoner | Bryllup Pynt | Bryllup Nettbutikk, men den er konsentrert om et nøkkelord. (Og det ser dere sikkert ;) )

Tidligere lå den artikkelen i en template for absolutt alle sidene på tilbryllupet. Den lå slik fordi jeg var dum nok til å ikke tenke over at google ikke ville indeksere 200 sider med samme innhold. En av dere på forumet her, gjorde meg klar over det (husker dessverre ikke hvem av dere, men TAKK skal du ha) - og nå er over 220 sider indeksert, mot de tidligere 29)

Det gavner INGEN å ha en keywordstuffa artikkel som dundrer i vei på mange, mange sider... Det er iallefall min konklusjon når jeg fikk rettet på min egen dumskap!

Edit: Det var jo DEG det brukernavn, som var flink å fortalte meg hva jeg gjorde galt.. takker og bukker! :D
 
Sist redigert:
Topp