Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Råd og vink fra proffene.

Jackman

Medlem
Hei jeg har en webløsning som jeg ønsker å promotere, løsningen i seg selv er ikke noe revlusjonerende men kombinasjonen og prisen bør gjøre det spennende for de fleste. Vi ønsker spesielt å nå firmaer osv da jeg tror at der er mer villig i det lange løp å betale et par kroner for kvalitet på serversiden osv... men nok om dette..

Etter mange timers søk på nettet sliter jeg litt med å finne ut hva som er den beste løsningen for oss. PPC eller PPV virker "risikabelt" da vi er et lite firma med et begrenset budsjett. For meg virker leads eler pay pr action mer spennende. Vet noen av dere om noen bra nettverk som kan passe i det norske eller det nordiske markedet eller som har sider som er i segmentet bedrift.
Ønsket om det norske/nordiske markedet er jo naurligvis fordi vi kjenner dette best. Noen ide hva vi må regne med å betale for at dette skal være av interesse for webmasters som sere?

Er det å gjøre direkte avtaler med websteder muligens et bedre alternativ? Men hvordan kontrolerer de/jeg da leads eller actions?

Takker så mye hvis dere har noen erfaringer å dele.
 

Chris M

Medlem
Alle de norske nettverkene selger leads og actions. Problemet er at det er medfølger en del faste avgifter og ofte også løpende avgifter for å være knyttet til disse nettverkene. Og oftest er det betydlige summer det er snakk om. Fordelen med klikkannonsering er at man slipper tilknytningsavgift etc. Men jeg ville ha sendt en mail til alle nettverkene for å undersøke..post gjerne tilbudene du får her..sikkert interessant for mange.
 

Jackman

Medlem
Sjekker ut hva som er mulig.

Hei jeg har kontaktet flere av nettverkene angående actions, men for det første er jo alle utrolig sirumpa og å anslå noe er jo helt umulig så langt. så jeg skal sende dem inn litt info, forståelig.

Problemet er at je skal gi bort produktene og ikke skal ha noe mnd avgift eller salg. Og da virker det litt vanskelig for dem å beregne. Muligens SEO og PPV er bedre, Jeg skal jo ikke selge noe , bare registrere en super tjeneste/produkt..
Jeg vet at priser osv for ppv og click rate er diskutert sikker 3 millioner gnager før men hva kan en forvente?
 
Topp