Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Råd til lansering av ny nettside

Boo

Medlem
Jobber med min neste baby og lurer på hva som er best. Nettsiden vil være en info/guide side med rundt 10 artikler. Hele oppsettet og designet til siden har jeg klart, og kan slenge opp før 2 øl er konsumert.

Det jeg lurer på er:

Bør jeg vente til siden er 100% ferdig før jeg gjør den synlig for søkemotorene, eller bare publisere det som er ferdig når det blir ferdig?

Når jeg opprinnelig ikke har planer om å oppdatere siden med nye artikler eller tekster, så hvordan holder jeg på Google sin interesse?

Noen andre råd for slike nettsider?

Hilsen
Han som bare vil bli bestis med Google
 

Tonny Kluften

Administrator
Bør jeg vente til siden er 100% ferdig før jeg gjør den synlig for søkemotorene, eller bare publisere det som er ferdig når det blir ferdig?

Vent til alt er ferdig i tilfelle folk besøker siden.

Når jeg opprinnelig ikke har planer om å oppdatere siden med nye artikler eller tekster, så hvordan holder jeg på Google sin interesse?

Post lange ekstremt nyttige artikler som er tidløse. Google er ikke interessert hvis ikke folk er interessert (det er ihvertfall målet til Google).
 

KIA

Medlem
Jeg anbefaler at du holder på folk sin interesse og ikke Google. Hvis du gjør best for folk, gjør du også best for Google, så kommer Google til å belønne deg.
 
Topp