Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Rapport for feiltransaksjoner" - viktig?

testdriver

Ha det bra..
Under Avanserte rapporter > Feiltransaksjoner får jeg alltid en del feil ala:

Rapport for feiltransaksjoner
Dato Errorgenererende url Error Antall
16.06.10 Ikke funnet Feil refererende url, "Programnavn" 6


Hva betyr i praksis dette? Noe å bry seg om? Hva er hensikten med rapporten?

Jeg vet nemlig at akkurat denne affiliatelinken er korrekt og at jeg fikk salg den 16.06 på dette programmet.

Husker ikke helt om dette har blitt tatt opp før... Hadde vært fint med en kjapp og grei oppklaring. :)
 

testdriver

Ha det bra..
Hadde forøvrig vært utrolig fint om noen av dere andre som bruker TD aktivt kunne sjekket om dere får opp noe under denne rapporten (i sidebaren til venstre etter login hos TD - Avanserte rapporter -> Feiltransaksjoner).

Man kan velge mellom dagens feiltransaksjoner og ukens feiltransaksjoner.
 

testdriver

Ha det bra..
Humm, kanskje det? Litt rart. Jeg får veldig mange av programmene mine på denne listen, nesten hver eneste dag, og jeg er 99% sikker på at jeg har brukt riktig site-ID på de forskjellige sidene. Jeg har også vært nøye med å registrere korrekt subdomene (f.eks med www og uten www).

Gitt at din teori er riktig, Tonny, vil det da gis provisjon på den trafikken? (Eller, er dette noe å egentlig bry seg om...?)
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Humm, kanskje det? Litt rart. Jeg får veldig mange av programmene mine på denne listen, nesten hver eneste dag, og jeg er 99% sikker på at jeg har brukt riktig site-ID på de forskjellige sidene. Jeg har også vært nøye med å registrere korrekt subdomene (f.eks med www og uten www).

Gitt at din teori er riktig, Tonny, vil det da gis provisjon på den trafikken? (Eller, er dette noe å egentlig bry seg om...?)

Hvis den teorien er riktig så vil du få provisjon ja.
 

Joakim@TD

Medlem
Det referer muligens til transaksjoner som er gjort via lenker/bannere som er plassert på feil sider. Altså på sider hvor bannerkoden ikke matcher siden du har registert i TD.


Dette er riktig forklaring, men det har ingen betydning for provisjonen OM det ikke er et program som betaler for unike brukere (unike klikk). Om ikke hodet mitt spiller meg et puss, så skal 1881 være det eneste programmet for øyeblikket som har den provisjonsstrukturen.

God helg folkens!
 
Topp