Liker endringen. Jeg synes også det er litt for "hvit" og det burde gjøres noe for å skille linjene bedre. Jeg myser litt når jeg ser meg rundt. Men absolutt et bra førsteinntrykk. Toppbanneret må strekke seg mer til høyre også slik at det står i stil med designet. Jeg ser knappene "post reply" "upload a file" "more options" , de burde vel vært norske.
reply-knappen er også dårlig plasssert, samme med sidenavigasjonsknappene, for lite synlige. Jeg likte mye på det gamle forumet. Men jeg vil ikke klusse for mye her heller. Og å bytte skin er skikkelig hazard, man vet ikke om alt fungerer 100% på skins som ikke er offisielle. Kom gjerne med helt konkrete forslag på designet. Hva mener du?
Ille. Annonsen må bli responsiv. Ikke sikker på om jeg er enig. Ikke noe annet er midtstilt. Noen flere synspunker her?
Det første som slår meg er jo at fargesammensettingen gjør at det er slitsomt å fokusere på innholdet i innleggene (når det er mange sitater og mye farger/tekst i signaturene.. Burde kanskje ha en litt mørkere farge enn den hvite.
Heyy! Likte veldig godt at man kan lime inn bilder i innleggene rett fra utklippstavla. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg redigerer innlegget mitt.