Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Redigering av innlegg

Ståle

Medlem
Skulle redigere mitt første innlegg i regnskapstråden å legge til noen regnskapsprogrammer, men det viste seg å ikke være mulig. Hadde vært kjempeflott hvis jeg hadde fått mulighet til det. ;)

Vil også samtidlig minne om denne tråden:
https://www.webforumet.no/forum/ris-og-ros-og-litt-nytt-fra-wf/774-reputation-systemet.html

Og da spesielt de siste postene. Jeg er stor tilhenger av ryktesystemet, og ønsker å benytte det, men får det rett og slett ikke til, da jeg må gi x antall medlemmer rep før jeg kan gi samme person rep igjen.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Du må dessverre være moderator om du skal redigere innlegget ditt x minutter etter det er lagt inn. Bare lag et nytt innlegg i tråden du, så kan en av oss admins sakse det sammen i ny og ne når det begynner å bli litt.

Ang rep, så er det nødvendig for å unngå misbruk. Hvis ikke kunne jo bare to-tre personer gått sammen og "rep'et" hverandre.
 

Ståle

Medlem
Du må dessverre være moderator om du skal redigere innlegget ditt x minutter etter det er lagt inn. Bare lag et nytt innlegg i tråden du, så kan en av oss admins sakse det sammen i ny og ne når det begynner å bli litt.

Ang rep, så er det nødvendig for å unngå misbruk. Hvis ikke kunne jo bare to-tre personer gått sammen og "rep'et" hverandre.

Ok, den er god. :)

Ang rep: Slik det er nå fungerer det ikke i det hele tatt. jeg har kanskje kommet over 5-10 posts jeg ønsket å gi rep, men som jeg ikke fikk lov til pga den grensen. Hvis noen nye medlemmer fikk plutselig høy rep så er det jo bare å sjekke opp?

Velvel, skal ikke klage noe mer jeg. :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ok, da har jeg gått over reputation settingene litt. Ser ut til at dem var beregnet litt større forum, så her er dem vi kjører på WF nå:

  • Du må ha minst 30 innlegg før reputation poengene dine telles.
  • Du kan maks gi totalt 10 reps hver 24 time.
  • Du må gi rep til 5 personer før du kan gi til den samme personen igjen

Fornøyd? :)
 

Ståle

Medlem
Ok, da har jeg gått over reputation settingene litt. Ser ut til at dem var beregnet litt større forum, så her er dem vi kjører på WF nå:

  • Du må ha minst 30 innlegg før reputation poengene dine telles.
  • Du kan maks gi totalt 10 reps hver 24 time.
  • Du må gi rep til 5 personer før du kan gi til den samme personen igjen

Fornøyd? :)

Nå vet jeg ikke hvordan det var før, men det ser greit ut. :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Ok, da har jeg gått over reputation settingene litt. Ser ut til at dem var beregnet litt større forum, så her er dem vi kjører på WF nå:

  • Du må ha minst 30 innlegg før reputation poengene dine telles.
  • Du kan maks gi totalt 10 reps hver 24 time.
  • Du må gi rep til 5 personer før du kan gi til den samme personen igjen

Fornøyd? :)

Det ser bra ut, har stussa litt jeg også.
 

Keanu

Geek
En liten ting jeg har lurt litt på angående rep. Det er den grønne firkanten som viser rep, right? Hvor mye rep må deles ut før det egentlig er mulig å se noe forandringer hos noen?

Så langt jeg har sett, så er alle "on distinguished road", og har alltid vært det. Som det kreves hundrevis, hadde det kanskje vært bedre å ha noe som ligner på iTrader-poeng istedet.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er vel 100 rep per sånn boble. Nå er det meningen at det skal være litt arbeid å få dem. Jeg har selv 3 stk på DP. iTrader er jo igjen noe helt annet og jeg tror ikke det vil bli noe særlig brukt her!
 
Topp