Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Registrar.no -> Design fra 90tallet?

Tony J

Alle skal få
Er det bare jeg som ikke orker bruke tid på registrar.no rett og slett pga dems veldig uheldige design? Det ser jo ut som en landingsside for sedo hvor en side skal selges. Rotete og dårlig visuelt. De hadde sikkert doblet omsetningen ved å installere et enkelt WP theme over kodingen. Haha:) Måtte bare få det ut!

Tony
 

Tony J

Alle skal få
Du har ikke tenkt på at gammel, enkel og gjerne crappy design faktisk selger da? Generelt sett så er ikke fancy "web 2" design bedre egnet til å selge.

Smaken er forskjellig. For mitt tilfelle når det kommer til host så snur jeg kun pga designet
når jeg besøker registrar.no . Også få med at jeg syns det er veldig rotete og konsentrert på forsiden. For et forum sin del, så kan et slikt design appelere mere. Det er som sagt smaksak:)

Tony
 

Bjørn

Domenespekulant
Designen er helt håpløs ja, men det funker for dem ser det ut til.. I tillegg har de en bråte VELDIG gode domener som peker til siden dems...
 

Bjørn

Domenespekulant
Her er bare noen av de GODE domenenavnene som de eier og som de bruker til forwarding:

bildekk.no, damefotball.no, domains.no, domener.no, domenet.no, haandball.no, hopp.no, horoskopet.no, redirect.no, registrar.no, registraren.no, registrarene.no, registrator.no, registrer.no, restauranter.no, seilbrett.no, sportsdans.no og styrketrening.no

Husker jeg kontaktet de vedr. domener.no engang, men de var ikke så ivrig på å selge... merkelig nok :)
 

Tony J

Alle skal få
Tyder på en stabil tjeneste når det ikke er vedlikeholdsmeldinger *kremt* :D

Kanskje de fant ut i 2007 at de kunne tjene mer penger på å drive for egen vinning og ta alle domenene selv? ;)) "Ey, vi driter i kundene og blir domenehaier. Lar siden se gammel og sliten ut fremover så blir vi vel oversett".
 
Topp