hvor lang tid tar denne mølla ? :rolleyes:
zapotek Medlem 29 Mai 2012 #2 Jeg fikk opprettet en hastesak når jeg gjorde det for noen år siden, likevel tok det noen uker. Nå er det jo streik hos Skatteetaten, så mølla går i supersirup.
Jeg fikk opprettet en hastesak når jeg gjorde det for noen år siden, likevel tok det noen uker. Nå er det jo streik hos Skatteetaten, så mølla går i supersirup.
D Duper Medlem 29 Mai 2012 #3 noen uker jaaaaa ikke lengere nei. ha ha, da kan dette ta sin tid zapotek skrev: Jeg fikk opprettet en hastesak når jeg gjorde det for noen år siden, likevel tok det noen uker. Nå er det jo streik hos Skatteetaten, så mølla går i supersirup. Klikk for å utvide...
noen uker jaaaaa ikke lengere nei. ha ha, da kan dette ta sin tid zapotek skrev: Jeg fikk opprettet en hastesak når jeg gjorde det for noen år siden, likevel tok det noen uker. Nå er det jo streik hos Skatteetaten, så mølla går i supersirup. Klikk for å utvide...
zapotek Medlem 29 Mai 2012 #4 Duper skrev: noen uker jaaaaa ikke lengere nei. ha ha, da kan dette ta sin tid Klikk for å utvide... Det er jo vi i det private næringsliv som betaler lønna også til den etaten. Kanskje vi skal streike for mindre skatt (les: mindre lønn til dem)?
Duper skrev: noen uker jaaaaa ikke lengere nei. ha ha, da kan dette ta sin tid Klikk for å utvide... Det er jo vi i det private næringsliv som betaler lønna også til den etaten. Kanskje vi skal streike for mindre skatt (les: mindre lønn til dem)?