Kjapp og trygg hosting for Wordpress

regnskap programmet som integrerer mot Stripe

mra

Active Member
Jeg tror ikke du finner noen norske regnskapssystemer som idag er integrert mot Stripe. Vi jobber med en integrasjon for Tripletex, men dette ligger min. noen måneder frem i tid.

Hvilken tye integrasjon er det du er ute etter? Ønsker du å kunne føre innbetalinger i Stripe direkte mot reskontro i regnskapet?
 

djorkaeph7

New Member
Jeg tror heller ikke det finnes noen regnskapsprogram som har en direkte integrasjon mot Stripe, heller ikke vi i e-conomic. Men er du flink med integrasjoner, så kan du jo lage din egen via vår åpne API.

En annen ting du faktisk også kan gjøre, er å kontakte Stripe direkte og høre om de vil lage en integrasjon. Vi har hatt andre tilfeller av kunder som synes det er enkelt å bruke Stripe, og dersom det kommer flere vil det nok være aktuelt for begge parter å få til en god integrasjon.

Lurer du på noe angående vår API, har vi et eget team som jobber med det, og som du kan lese mer om og kontakte her :)
 

hungpham

Medlem
Hvilken tye integrasjon er det du er ute etter? Ønsker du å kunne føre innbetalinger i Stripe direkte mot reskontro i regnskapet?
Jeg bruker Blesta nå. Når kunder mottar fakturaer, kan de klikk til betaling koblingen og betale. Da blir fakturaer betalt automatisk. Det er fint, men Blesta er ikke et regnskapssystem.

Et annet problem er engelsk versjon av faktura. Kan andre regnskapssystemer tillate meg å velge norsk eller engelsk når jeg oppretter fakturaer?
 

djorkaeph7

New Member
Et annet problem er engelsk versjon av faktura. Kan andre regnskapssystemer tillate meg å velge norsk eller engelsk når jeg oppretter fakturaer?

Ja, absolutt. Det finnes ferdige fakturamaler inne i programmet som lar deg velge språk, valuta, layout, osv. Du kan lese mer om fakturafunksjoner og hva slags muligheter du har når du sender faktura på nett med e-conomic, eller se en film om hvordan det fungerer i praksis med å opprette en faktura på engelsk.
 
Topp